جانشين فرمانده نيروي انتظامي درحاشيه مراسم توديع و معارفه فرمانده انتظامي استان يزد، در جمع خبرنگاران گفت: حفظ نظم وامنيت و افزايش احساس امنيت در كشور يكي از وظايف مهم ناجا است.

به گزارش پايگاه خبري پليس، سردار " حسين اشتري" در پاسخ به سؤال خبرنگار واحد مركزي خبر در خصوص اولويت كاري و برنامه اي ناجا براي ايجاد نظم و امنيت در كشور گفت: در طي سالهاي اخير شاخص ها، گزارشها و نظرسنجي ها نشانگر افزايش احساس امنيت در بين شهروندان است.

سردار اشتري ادامه داد: در بحث سرقت هاي خرد و همچنين توزيع و مصرف موادمخدر شاهد افزايش بوده ايم وليكن با تدابير فرمانده ناجا، قرارگاه مبارزه با سرقت راه اندازي و اقدامات خوبي در 14 استان هدف، صورت گرفته است.

جانشين ناجا در پاسخ به سؤال خبرنگار ديگري در خصوص ارتباط پليس با خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: رويكرد فرمانده ناجا رويكردي اجتماعي و جامعه محور است و ليكن رسانه ها پل ارتباطي بين پليس، مردم و مسئولين هستند كه در حال حاضر اين ارتباط به صورت دو طرفه وضعيت خوبي پيدا كرده است.

در ادامه سردار اشتري در مورد بحث بدحجابي و برخورد پليس با اين مقوله افزود: در حوزه امنيت اخلاقي و اجتماعي ناجا وظيفه دارد اقدامات خود را در چارچوب قانون و مصوبات شوراي عالي انقلاب فرهنگي و با هماهنگي مقامات قضايي انجام دهد و با جرايم مشهود در هر حوزه اي برخورد كند، البته مردم رعايت مسائل شرعي و اجتماعي را كه در شرع مقدس اسلام تاكيد شده است خواهند كرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا