مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی استان یزد از استفاده رایگان موسسات قرآنی استان یزد از اردوگاه استاد علی اکبر منشاد خبر داد.

حجت الاسلام محمدحسین شایق در گفتگو با روابط عمومی اتحادیه موسسات قرآنی استان یزد، بیان کرد: اردوگاه استاد علی اکبر منشاد آمادگی کامل را جهت پذیرش آن دسته از موسساتی که علاقه مند به حضور در این اردوگاه هستند را دارد که با تخفیف ویژه و حتی رایگان پذیرش شوند.

 

وی ادامه داد: ضمن اینکه همه هزینه دریافتی از تمامی ارگانها، صرف امور قرآنی استان خواهد شد.

مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی استان یزد افزود: تمام موسسات قرآنی استفاده کننده از اردوگاه استاد علی اکبر منشاد به طور رایگان از این مجموعه بهره خواهند برد.

 

وی اضافه کرد: هدف از این اقدام، جذب حداکثری قرآن آموزان به فعالیتهای قرآنی و غنی سازی اوقات فراغت و تنوع بخشی به کلاسهای قرآن کریم در نظر گرفته شده است.

محمدحسین شایق یاد آور شد: موسسات متقاضی می توانند جهت استفاده رایگان از این اردوگاه و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن چهاررقمی 1501 یا 6261056 تماس بگیرند.

لازم به یاد آوری است که اردوگاه استاد علی اکبر منشاد یکی از مکان های تفریحی سالم است که توسط اتحادیه موسسات قرآنی استان یزد جهت رفاه حال جامعه قرآنی استان و برپایی اردوهای تفریحی در روستای منشاد واقع در 75 کیلومتری شهرستان یزد، از اول اسفند سال 92 بمدت یکسال اجاره شده است.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا