یزدفردا:مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد در نشست شورای اداری این اداره کل از تعامل با فرمانداران در جهت غلبه و حذف آموزشگاها ومؤسسات غیر مجاز و صدور مجوز برای آموزشگاه های مجاز خبر داد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد حبیب الله کارگر در این نشست که با حضور مسئولین اداره کل انجام شد راهکار دیگر برای مقابله با آموزشگاه های غیرمجاز را مشارکت دیگر آموزشگاه ها برای ارائه آموزش های مجاز دانست وگفت:درحال حاضر شرایط خوبی برای ارائه آموزشهای خصوصی برای آموزشگاههای فنی وحرفه ای آزاد فراهم شده است.

وی با اشاره به مبحث آزمون ابراز کرد : صدور گواهینامه های فنی و حرفه ای به صورت الکترونیکی از 9ماه قبل آغاز شده واین روند رو به افزایش است که از مزایای این نوع گواهینامه ها،کاهش هزینه صدور و دسترسی سریع وآسان به سابقه افراد است .

وی در ارتباط با استخدام 5 هزار و 800 نفر در سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور اظهار کرد : مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان این مصوبه را تأیید کرده اند اما هنوز مجلس ابلاغ نکرده است که برخی از شرایط استخدام در این مصوبه برای مربیان،داشتن مدرک تحصیلی فوق دیپلم به بالاو سابقه همکاری سه تا پنج سال با اولویت مناطق محروم است .

کارگر نیاز سنجی آموزشی ، حضور تیم ورزشی اداره کل در مسابقات کشوری ، حضور مهارت آموختگان نخبه در مسابقات جهانی برزیل و رتبه اول اداره کل در استقرار دولت الکترونیک و ارزیابی عملکرد را از دستاوردهای این اداره کل دانست .

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا