بسمه تعالی

فرارسیدن 14 خرداد که مصادف است با بیست و پنجمین سالگرد ارتحال جانسوز رهبرعظیم الشأن و بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) موجب حزن و اندوه ملت خداجوی ایران اسلامی است. آن مجاهد بزرگ با اخلاص و محبوبیتی که بواسطه توکل بر خدا حاصل شده بود توانست بر قلبهای  ملت عدالت خواه ایران اسلامی حکومت کند و نه تنها در داخل بلکه همه مستضعفان جهان عالم به این مرجع بزرگ نگاه امید داشتند.

*************************************************************

غم از دست دادن او برای همه اراتمندانش بسیار سنگین و جبران ناپذیر بود اما خداوند متعال الطافش را همیشه برای مردم ما میسر می سازد و آن وجود رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای "مدظله" برای ادامه راه آن امام عزیزاست.

*************************************************************

اینجانب با تسلیت فرا رسیدن 14 خرداد سالگرد عروج ملکوتی امام راحل(ره) و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره قیام خونین 15 خرداد 1342 که سرمنشاء حرکت عظیم و آغازی بر انقلاب اسلامی مردم بود،امید واثق دارم ملت عزیزمان بویژه مردم متعهد و باوفای دارالعباده استان یزد ضمن ارج نهادن به مجاهدت تمامی شهداء فی سبیل الله و تکریم مجاهدتهای آن یار سفر کرده، در مراسمی که به همین منظور در روز چهارشنبه 14خرداد در مسجد روضه محمدیه و در کنار تربت پاک شهید محراب حضرت آیت الله صدوقی(ره)  برگزار می شود حضوری منسجم و با عظمت داشته باشند.

 

محمدصالح جوکار

نماینده مردم شریف شهرستانهای یزد و اشکذر

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا