استاندار یزد از چهار پروژه تفریحی، خدماتی و گردشگری شهرستان مهریز بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، " سید محمد میرمحمدی" صبح دوشنبه 12 خردادماه، در سفر به شهرستان مهریز، از چهار پروژه مختلف تفریخی، خدماتی و گردشگری این شهرستان بازدید کرد و از نزدیک در جریان مباحث مربوطه قرار گرفت.
استاندار یزد ابتدا از مجتمع بین المللی خدماتی رفاهی بین راهی آتنا بازدید کرد و در جریان توضیحات مدیر این مجتمع که متعلق به بخش خصوصی است قرار گرفت و دستورات لازم رابرای  بررسی و رفع مشکلات پیش روی تکمیل و بهره برداری از این پروژه صادر کرد.
وی سپس با حضور در باغ تاریخی پهلوان پور مهریز که در تملک سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان است ، از مراحل توسعه و ارتقائ سطح خدماتی آن بازدید کرد و همچنین موزه مردم شناسی واقع در این باغ تاریخی را مورد بازدید قرار داد.
میرمحمدی در ادامه از دهکده توریستی مهرنگار مهریز دیدن کرد و به بررسی مسائل و مشکلات و مباحث پیرامون آن پرداخت. نقطه پایانی بازدید استاندار از پروژه های تفریحی، خدماتی و گردشگری مهریز، دهکده گردشگری پاییزان بود.
این بازدیدها با هدف ارتقاء سطح خدمات رسانی به گردشگران و رونق صنعت توریسم استان و ارائه خدمات تفریحی مناسب به مردم استان یزد انجام شد.
گفتنی است در این بازدیدها، استاندار یزد را معاونت برنامه ریزی استانداری نیز همراهی می نمود.

 



 


 


> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا