رئیس فراکسیون محیط زیست و توسعه پایدار مجلس، از پیگیری فراکسیون متبوعش برای مشخص شدن علت حادثه سد فشافویه خبر داد و گفت: برای جلوگیری از فرافکنی مسئولان این پیگیری‌ها تا حصول نتیجه ادامه خواهد داشت.

محمدرضا تابش در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، با یادآوری دستور کار فراکسیون محیط زیست و توسعه پایدار مجلس، گفت: این فراکسیون پیگیر مشخص شدن علت حادثه سد فشافویه و مرگ ماهی های آن در جهت مشخص شدن عاملان این فاجعه تا تحقق نتیجه است.

نماینده مردم اردکان درمجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه فراکسیون محیط زیست مجلس برای جلوگیری از تکرار حادثه سد فشافویه و همچنین مشخص شدن عاملان آن پیگیر گزارش نهایی است، افزود: فرافکنی مسئولان در پاسخ گویی به چرایی بروز این حادثه اعضای فراکسیون محیط زیست را مصمم کرده تا رسیدن به  نتیجه نهایی موضوع را با جدیت پیگیری کنند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با تاکید براینکه نباید حادثه‌ای چون مرگ بیش از دو میلیون ماهی در سد فشافویه دیگر تکرار شود، گفت: فراکسیون محیط زیست مجلس به جد پیگیر چرایی وقوع این حادثه بوده و در صورت مشخص شدن عاملان آن خواهان اجرای احکام مناسب در خصوص آنان خواهد شد.

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس همچنین از بررسی کیفیت بنزین تولیدی کشور در جلسه بعدی فراکسیون متبوعش خبر داد.

گفتنی است؛ در اوایل اردیبهشت ماه سال جاری خبر مرگ حدود 2 میلیون ماهی در سد فشافویه منتشر شد که  گزارش چرایی وقوع آن همچنان در دست بررسی است./

اشتراک و ارسال مطلب به:
 

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا