دكتر منوچهر منطقي، معاون وزير دفاع و مديرعامل سازمان صنايع هوايي روز پنجشنبه 1/3/93 در پارك علم و فناوري يزد حضور يافت و در نشستي با هيأت رئيسه پارك در خصوص همكاري پارك و سازمان هواپيماسازي ايران مذاكراتي را انجام داد.
به گزارش روابط عمومي پارك، وي در اين نشست با اشاره به نشستها و اقدامات پيشين موقعيت كنوني را با توجه به اراده پارك علم و فناوري يزد و همكاري نهادها و همراهي مسئولان استان برجسته برشمرد و آنها را بهترين زمان براي عملياتي نمودن پروژه در يزد دانست.
دكتر پورسراجيان، رئيس پارك نيز ضمن ابراز خرسندي از برگزاري اين نشست با اشاره به ظرفيتها و تواناييهاي استان به خصوص حضور شركتهاي موفق فناور، ظرفيتهاي بالاي توليدي و فني، همچنين نيروي انساني توانمند، آمادگي پارك علم و فناوري يزد را در جهت هرگونه همكاري به منظور توسعه صنايع هوائي اعلام كرد. رئيس پارك علم و فناوري يزد همچنين از برگزاري "همايش توسعه صنعت هوائي در يزد و فرصتهاي پيش رو" به منظور هم‌انديشي، ارائه راهكار اجرائي و جذب سرمايه‌گذاران در صنعت هوائي در آينده نزديك در يزد خبر داد.
در ادامه دكتر احمدرضا فقيه، معاون فناوري پارك نيز از حمايت پارك علم و فناوري يزد از استقرار شركتهاي مرتبط با حوزه هوا-فضا خبر داد و بر فرهنگسازي و آموزش در اين زمينه تأكيد كرد.
گفتني است تدوين و انتقال دانش فني، كاربردهاي فناوري اطلاعات، ظرفيتهاي انساني و اجتماعي استان يزد، سرمايه‌گذاري در صنايع هوائي، استانداردسازي و مرور برنامه‌هاي كارگروه هوا-فضا از اهم مباحث مطرح شده در اين جلسه بود.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا