نشر ارزش‌های دفاع مقدس، ترویج  فرهنگ جهاد و شهادت، صبر و استقامت  و خودباروری برای  مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن و جنگ اقتصادی در جامعه ضروری و لازم است

به گزارش روابط عمومی معاونت دانشجویی فرهنگی، دکتر وفایی نسب معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه بمناسبت بزرگداشت حماسه سوم خردادماه که در تاریخ 3/3/93 در مسجد حضرت امام جعفر صادق (ع) پردیس دانشکده پزشکی برگزار شد با بیان اینکه شهداء از آثار و افتخارات  دفاع مقدس هستند افزود: باید یاد و ارزش شهداء در دل و زبان مردم حفظ و تقویت شود.

وی تصریح کرد: جانبازان و آزادگان از دیگر آثار موجود و در قید حیات دفاع مقدس هستند  که باید خاطرات این افراد جمع آوری و در جامعه منتشر و برای نسل آینده حفظ شود.

در ادامه دکتر رحیمی معاون دانشجویی فرهنگی افزود: باید در جامعه تلاش شود آثار شهدا و جانبازان در جامعه حفظ و در مراسمات مختلف ترویج داده شود.

ایشان  د ادامه اذعان داشت: نشر ارزش‌های دفاع مقدس، ترویج  فرهنگ جهاد و شهادت، صبر و استقامت  و خودباروری برای  مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن و جنگ اقتصادی در جامعه ضروری و لازم است.

در ادامه دکتر رحیمی به بیان خاطراتی از جبهه و جنگ و دوران اسارت خود پرداخت

 در پایان جناب آقای هژبر یکی از فرماندهان سپاه به ایراد سخنرانی پرداخت ایشان در بخشی از صحبتهای خود

 اظهارداشت: نسل جوان به شدت تحت تاثیر فعالیت‌های برون مرزی  دنیا است  که باید در این راستا فداکاری‌های رزمندگان اسلام به درستی به نسل جوان عرضه شود.

وی ادامه داد:  با عنایت به تقارن مراسم بزرگداشت سوم خردادماه با سالروز شهادت حضرت امام موسی کاظم(ع)  توجه به فضای معنوی باید در اجرای برنامه‌های دفاع مقدس  منظور گردد.

وی تلاش در راستای ارتقاء روحیه مقاومت،غرور ملی،وحدت و همبستگی در برابر استکبار جهانی، ترویج، تبلیغ و نهادینه سازی فرهنگ ایثار، مقاومت و پایداری و ولایت مداری برگرفته از ارزش های دوران دفاع مقدس، تبیین نقش اقوام و اقشار جامعه در حفظ نظام اسلامی در مقابله با هر گونه تهاجم دشمن از مهمترین اهداف بزرگداشت سی و دومین سالروز حماسه سوم خرداد 93 دانست.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا