تیم های ورزشی بدمینتون دختران و طناب کشی پسران در مسابقات ورزشی که اخیرا در سطح دانشگاه های منطقه سه کشور و استان یزد برگزار شد، خوش درخشیدند.

درخشش بدمینتون دانشگاه یزد در مسابقات قهرمانی منطقه 3 کشور

مسابقات بدمینتون قهرمانی دختران منطقه 3 ورزش دانشگاه ها  با شرکت هفت تیم از دانشگاه های منطقه 3 به میزبانی دانشگاه سمنان در هفته سوم اردیبهشت ماه جاری برگزارشد که فاطمه محمدی عضو تیم بدمینتون دختران دانشگاه یزد موفق شد مقام سوم را از آن خود سازد و در رقابت های دو نفره نیز ˈنادیه دهقانیˈ و ˈسمیه زحمتکشˈ به مقام دوم دست یافتند.

این رقابت ها به مدت سه روز و با شرکت تیم های بدمینتون دانشگاه های مازندران، بجنورد، نوشیروانی بابل، فردوسی مشهد، یزد، شاهرود و سمنان برگزار شد.

شایان ذکر است تیم فوتبال دانشگاه یزد نیز برای حضور در مسابقات قهرمانی منطقه 3 ورزش دانشگاهها، بعدازظهر یکشنبه 21 اردیبهشت ماه جاری به مشهد مقدس اعزام شد. این دوره از مسابقات در هفته پایانی اردیبهشت ماه به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار خواهد شد.

تیم دانشگاه یزد در مسابقات طنابکشی استان قهرمان شد

در مسابقات طناب کشی بین دانشگاههای استان که این هفته به مناسبت هفته خوابگاه ها در دانشگاه یزد برگزار شد، تیم دانشگاه یزد به مقام قهرمانی دست یافت.

 در این دوره از مسابقات تیم های دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تفت، دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه یزد، دانشگاه علمی و کاربردی شهرداری یزد و جوادالائمه حضور داشتند که تیم دانشگاه یزد موفق به کسب مقام قهرمانی مسابقات و تیم های دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه آزاد اسلامی تفت به ترتیب به مقام دوم و سوم مسابقات نایل شدند.


مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا