به مناسبت روز جهانی تالاسمی دکتر تقوائی، تنی چند از مسئولین استان و گروهی از هنرمندان یزدی با حضور در درمانگاه تخصصی با بیماران تالاسمی ملاقات نمودند.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد، در این نشست مدیر کل انتقال خون به همراه مدعوین با اهدای شاخه گل به بیماران برای همه آن‌ها آرزوی سلامتی نمود.

 تقدیر و تشکر و اهدای گل به پزشکان و پرستاران بخش تالاسمی از جمله برنامه‌های دیگر بازدید مدیر کل و مسئولین استانداری بود.

 در ادامه برنامه طی جلسه‌ای دکتر تقوائی استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود در انتقال خون جهت آماده نمودن خون و فرآورده‌های خون سالم برای تمام بیماران علی الخصوص بیماران تالاسمی و هموفیلی تأکید نمود.

 در پایان جلسه دکتر صالحی‌زاده با تقدیر و تشکر از همه مدعوین از خدمات بی‌شائبه انتقال خون استان تشکر نمود.

حضور مدیر کل انتقال خون یزد در جشن تالاسمی استان

 دکتر تقوائی و جمعی از مسئولین انتقال خون استان با حضور در جشن بیماران تالاسمی، روز جهانی تالاسمی را گرامی داشتند.

 به گزارس روابط عمومی، به مناسبت روز جهانی تالاسمی با حضور مسئولین استان مراسم جشنی روز جمعه ۱۹ اردیبهشت ماه در باغ سنتی تاریخی دولت آباد یزد برگزار شد.

 دکتر تقوایی در این مراسم ضمن تبریک این روز با اشاره به چهل ساله شدن سازمان انتقال خون، چهل سال حمایت از بیماران علی الخصوص بیماران هموفیلی و تالاسمی توسط سرمایه‌های اصلی سازمان یعنی اهداکنندگان خون متذکر شد.

 مدیر کل انتقال خون استان در پایان سخنرانی خود، هدایایی به رسم یادبود جهت اهدا به بیماران تالاسمی به مدیرعامل انجمن تالاسمی استان اهدا کردند.

 

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا