یزدفردا:رئیس پلیس آگاهی استان یزد ازدستگیری دو سارق حرفه ای زیورآلات سالمندان در یزدخبر داد.

به گزارش یزدفردا بنابراعلام پلیس ، سرهنگ "علیرضا خالقی" در خصوص این خبر گفت : در پی وقوع سرقت های متعدد زیور آلات از بانوان سالمند تحت عنوان اهداء البسه و كمك به نیازمندان در سطح استان و نظر به اهمیت موضوع و ایجاد جو ناامنی در بین شهروندان موضوع به صورت ویژه در دستور كار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود، كارآگاهان پس از انجام تحقیقات و بررسیهای لازم و با تلاش شبانه روزی تصویر دو نفر از سارقان به دام افتاده در استان مركزی كه با تصاویر چهره نگاری مطابقت داشت را مورد شناسایی قرار دادند.

خالقی ادامه داد : ماموران با اخذنیابت قضایی به استان مركزی عزیمت و متهمان را به آگاهی استان انتقال دادند كه سارقان در بازجویی مقدماتی منكر هرگونه سرقت شدند ولیكن با عنایت به قرائن و ادله بدست آمده به 19 فقره سرقت از بانوان سالمند با غصب عنوان اهداء البسه و به بهانه كمك به افراد نیازمند اعتراف كردند.

رئیس پلیس آگاهی یزد در پایان با بیان اینكه متهمان پس از تحقیقات كامل و شناسائی مالباختگان با قرار مناسب روانه زندان شدند از شهروندان خواست، از اعتماد بی جا به افرادی كه با بهانه كمك به افراد نیازمند سراغ آنان میروند خودداری كنند.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا