معاون تبلیغات و روابط عمومی ساعس ناجا در جلسه توجیه سیاسی در ستاد فرماندهی انتظامی استان یزد گفت : نامگذاری هایی كه هر سال توسط مقام معظم رهبری صورت می گیرد  یك نقشه راه برای مسئولین و مردم است.

 به گزارش یزدفردا بنابراعلام پلیس ، دكتر"عباسی" معاون تبلیغات و روابط عمومی ساعس ناجادر این جلسه  به دلایل نامگذاری سال 93 به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی پرداخت و گفت : نامگذاری هایی كه هر سال توسط مقام معظم رهبری صورت می گیرد  براساس تحلیل هایی است كه از مسائل داخلی ،خارجی ، بین المللی و ضعیت نسبی جامعه  صورت می گیرد و بارها تاكید شده كه نامگذاری فقط شعار نیست و یك نقشه راه برای مسئولین و مردم است و این نقشه راه برای تحقق شعار سال است .

وی در ادامه با بیان اینكه رهبری دقیقا نقش خود را در این نقشه راه تعیین می كند گفت : این شعارها آسیب شناسی نسبت به وضعیت موجود و تلاش جهت ترسیم وضعیت مطلوب و ارائه راهكارها در این زمینه است .

وی در ادامه در ادامه اقتصاد ، فرهنگ و علم ودانش را به عنوان  عامل مهم اقتدار كشور دانست گفت : اقتصاد بیمارگونه كشور ، وابستگی كشور به یك اقتصاد تك محصولی ، وابستگی درآمد دولت به نفت و انرژی و همچنین فساد اقتصادی در اقتصاد ایران علت نامگذاری شعار سال  به سال اقتصاد عنوان كرد.

عباسی در ادامه دغدغه رهبری در زمینه فرهنگ  ، ایجاد تزلزل در خانواده ها و تغییر سبك زندگی اسلامی وتبدیل به سبك غربی را علت نامگذاری امسال به فرهنگ دانست و راهكاری تقویت فرهنگ را تقویت فرهنگ امربه معروف و نهی از منكر ، ازدواج ، حجاب و عفاف ، قانون گرایی،ایثارو از خود گذشتگی عنوان كرد..

وی راهكار مقام معظم رهبری جهت درست كردن فرهنگ  و اقتصاد در شعار امسال را عزم ملی دانست و گفت: عزم ملی  یعنی اینكه ما به اثبات برسانیم كه می توانیم .

معاون تبلیغات و روابط عمومی ساعس ناجا در ادامه استفاده از تمام توان و ظرفیت ها ، خلوص نیت ، فراموش نكردن آرمان ها و ارزش ها ، حفظ استقلال و انگیزه در كار و همت والارا از شاخصه های مدیریت جهادی دانست  و گفت : باید با همكاری یكدیگرتلاش كنیم تا این شعار امسال به بهترین نحو محقق شود .

 

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا