امامی مدیر کل مدیریت بحران استان یزد در نشستی اضطراری در جمع خبرنگاران حضور یافت و دلیل قطعی آب یزد و تعطیلی مدارس را در امروز چهارشنبه17 اردیبهشت اعلام نمود.

=== مسعود میرجلیلی === خبرنگار یزد فردا ===محمد حسين امامي مدير كل مديريت بحران استانداري يزد گفت: بعد از ظهر ديروز سه شنبه مشكلي در طول خط لوله انتقالي به يزد پيش آمد كه منجر به قطع آب گردیده و اميدوارم تا امروز بعداز ظهر اين مشكل حل شود.
وي ادامه داد: تمامي چاههاي رزرو استان شهر يزد در مدار هستند و هيچگونه آلودگي در آب هاي استان نیست و علاوه بر آن  آمادگي لازم براي استقرار تانكرها وجود دارد تا مردم بتوانند نياز اوليه خود را حل كنند.

مدير كل مديريت بحران استانداري يزد  گفت: بدلیل قطعی اب مهدكودك ها، مدارس مقطع ابتدايي و راهنمايي شهر يزد امروز چهارشنبه تعطيل است و در صورت رفع نشدن مشكل از امروز بعداز ظهر، كاهش افت فشار يا قطعي آب را داريم كه آمادگي لازم در راستاي رفع مشكلات پيش رو انجام شده است.

داوود پاک طینت مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد نیز در این نشست گفت: شرایط اقلیمی یزد اقتضا می کند تا شاهد راه اندازی اتاق خبر بحران در استان باشیم و  این اتاق خبر با حضور و همراهی خبرنگاران مختلف گروهی ، نقش مهمی در اطلاع رسانی به موقوع و جلوگیری از هرگونه شایعه در موارد مختلف خواهد داشت .

وی ادامه داد: از تمامی رسانه های گروهی و خبرگزاری ها تقاضا می شود  دو خبرنگار برای تشکیل این اتاق و کار اطلاع رسانی  معرفی شودند  تا در مواقع بحرانی نسبت به اطلاع رسانی اقدام شود.

 مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد ضمن تشکر از حضور خبرنگاران در این نشست گفت: برای دعوت این نشست خبری ساعت 8 صبح بصورت پیامکی از خبرنگاران دعوت شد و نشست نیز راس ساعت 8 و نیم برگزار شد و از همکاری صادقانه و صمیمانه خبرنگاران رسانه های مختلف گروهی با استانداری و دستگاه های مختلف  در انعکاس عملکرد دولت و نظام اسلامی در یزد قدردانی  و تشکر داریم. 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا