افتتاح دو پروژه عمرانی در دانشگاه ایت ا... العظمی حائری میبد با حضور معاون اداری مالی وزارت علوم


همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم دو پروژه عمرانی دانشگاه آیت ا... حائری میبد با حضور دکتر امید معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری روز پنج شنبه مورخ 11/2/93 افتتاح گردید.

پروژه خوابگاه 150 نفره برادران«ولایت» با اعتبار بالغ بر10 میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان یزد و سالن آمفی تأتر 300 نفره دانشگاه با اعتبار 3/5میلیارد ریال از محل درآمدهای اختصاصی و کمکهای خیری به بهره­ برداری رسید.

دکتر امید با تشکر از خیرین بویژه بنیاد میبدی اقدامات انجام شده در دانشگاه میبد را قابل تقدیر دانست و اظهار امیدواری کرد با اقدامات انجام شده و در حال انجام، دانشگاه میبد در آینده در سطح دانشگاههای برتر قرار گیرد. وی قول داد به هر میزان که از سوی شهرستان اعم از خیرین و فرمانداری در پروژه­های دانشگاه هزینه شود؛ وزارت علوم به همان اندازه مساعدت خواهد نمود.

در ابتدای جلسه دکتر کلانتری سرپرست دانشگاه ضمن تشکر و خیر مقدم در خصوص پروژه­های عمرانی و فعالیتهای صورت گرفته و پیش­رو و طرح جامع دانشگاه به دکتر امید توضیحاتی ارائه داد. سپس فرماندار میبد با تشکر از مسئولین دانشگاه و وزارت علوم در خصوص کمکهای خیری و زمینه­های موجود در شهرستان در خصوص کمک به پروژه­ها و برنامه­های دانشگاه توضیح داد.

مهندس فلاح اظهار داشت دانشگاه برای مسئولین شهرستان بویژه امام جمعه محترم حضرت آیت الله اعرافی که خود شخصیت دانشگاهی است از اولویت ویژه­ای برخوردار است. و ما از هر گونه تلاش جهت ارتقای جایگاه دانشگاه و پیشرفت آن دریغ نخواهیم کرد.

 

   

  

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا