محمود عظیمی نیا در آستانه روز جهانی کار و کارگر پیام تبریکی صادر نموده است که متن پیام بدین شرح می باشد:

امام خمینی: حیات یک ملت، مرهون کار و کارگر است

رهبر معظم انقلاب اسلامی: كارگر یك قداست دارد. كارگر آن كسی است كه دارد كار میكند تا ملت و كشورش به عزتِ استقلال دست پیدا كند،كارگرها در جامعه ، یك قشر آگاه محسوب می شوند.

كارگران بازوان حركت هر جامعه‌اي به سوي رشد، تعالي و شكوفايي هستند بي شك همه پيشرفت‌هاي حاصل در مسير زندگي نشات گرفته از رشد و پويايي فكر و گسترش انديشه‌ورزي است و در هر جامعه‌اي كه از فرصت انديشه و بازوي هنرمند كارگران بهتر استفاده شود توسعه و پيشرفت رونقي دو چندان خواهد يافت.

فرهنگ كار، عالي ترين تصوير سازندگي و تحول است كه رسول اكرم(ص) در روند زندگي انسان ها بر دستان توانمندشان بوسه زده و با اين عمل، به اَحْسَنِ الوَجه منزلتي شگرف به اين قشر بخشيده اند.

بدون شك هزاران انديشه ناب، خلاق و نوآور در عرصه توليد و خدمات وجود دارند كه برآيند رشد و كيفيت توليد شاهد اين مدعاست، پاسداشت روز جهاني كارگر در كشور ايران برخاسته از مباني اعتقادي و ارزشهاي ملي است كارگران با انديشه خلاق و تلاش بي وقفه زمينه ساز پيشرفت كشور هستند  به همين مناسبت اینجانب روز كارگر را به همه كارگراني كه با خلاقيت و تلاش خود زمينه ساز شكوفايي و اعتلاي همه جانبه كشور مي شوند را تبريك گفته و اميدواریم در سالی که به فرمایش مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی) به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نام گذاری شده است با بهره‌مندي صحيح از انديشه هاي نو و هنر بازوي كارگران شاهد تحقق افزايش بهره وري در توليد باشيم.

هنر کارگران است که ایران آباد                                              کار بسیار هنــــــــــــــــــر را بنیاد

همت ای اهل هنــــــــــر بار دگر                                              تا شــــــــــود کل وطن خرم وشاد

 

 

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا