به مناسبت هفته شوراها ، سید محمدرضا سیدحسینی معاونت عمرانی استانداری ، محمود شاکری شمسی فرماندار و سیدعلی محمد میرحسینی مشاور فرماندار در امور شوراها و مدیریت شهری ، محمدرضا عظیمی زاده شهردار و مهندس اعلایی رئیس سازمان نظام مهندسی به اتفاق همراهان و همچنین معاونین و مدیران شهرداری در هفتادودومین جلسه شورای اسلامی شهر یزد به صورت سرزده حضور یافته و سالروز تشکیل شوراها را به اعضای شورای اسلامی شهر یزد تبریک گفتند.

حمیدرضا مطهریان نایب رئیس شورای اسلامی شهریزد با اشاره به اینکه در قرآن سه جا به مشورت اشاره شده گفت : اولین جا امر به رهبر جامعه ( پیامبر اکرم ) است که با مردم مشورت نماید. دومین جا اشاره به مشورت در محیط خانواده است و سومین جا هم سفارش به مشورت مسلمان با هم است از این سه مطلب معلوم می شود که مشورت در همه لایه های اجتماع از رهبر آن گرفته تا در خانواده باید جاری باشد .

وی در ادامه گفت: باتوجه به اینکه 10 فصل قانون اساسی جمهوری اسلامی به موضوع شوراها اشاره دارد نشان از اهمیت جایگاه این نهاد مردمی و پارلمان محلی در نظام دارد .

حمیدرضا مطهریان در سخنان خود ضمن تشکر از حضور سرزده و بجای فرماندار محترم، معاون محترم استاندار، شهردار محترم، رئیس سازمان نظام مهندسی و دیگر معاونان شهردار و شهرداران منطقه که به طور جداگانه برای تبریک این روز به شورا آمدند تشکر و اظهار امیدواری نمود: این رفت و آمدها باعث تعامل بیشتر مسئولین با شورا در جهت خدمت به مردم عزیزمان باشد .

دیگر اعضای شورای اسلامی شهر نیز از حسن نظر و همدلی مسئولین تشکر نموده و آن را زمینه خدمت بیشتر به مردم در راستای عمران و آبادانی شهر دانستند.

گفتنی است مهندس سیدحسینی معاونت عمرانی استانداری و شهردار یزد در این جلسه از واگذاری کتابخانه مرکزی شهر به شهرداری خبر داد.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا