به گزارش روابط عمومي فرمانداري اردكان، جلسه اي صبح روز جمعه 5 ارديبهشت ماه با حضور "محمدرضا تابش" نماينده مردم شهرستان اردكان در مجلس شوراي اسلامي، "حسين اسماعيلي" فرماندار اردكان و جمعي از مديران كل ادارات استان يزد به ميزباني بخش خرانق،در محل كاروانسراي اين بخش برگزار شد به مشكلات و مسايل اين بخش به طور ويزه برداخته شد.

تابش ابتدا ضمن تشكر از تمامي مديران كل ادارات استان بخاطر قبول دعوت و حضور در جلسه ي بيگيري مشكلات بخش خرانق، اين بخش را جزو يكي از غني ترين بخش هاي استان از نظر معادن، گردشگري و بتانسيل هاي كارگري دانست و از همه ي مديران خواست تا نگاه وي‍زه اي به اين بخش داشته باشند.

نماينده مردم اردكان در مجلس شوراي اسلامي در ادامه با اشاره به معضل بيكاري در اين بخش، از مديران صنعت و معدن و تجارت و تعاون رفاه و كار و امور اجتماعي خواست تا با بيگيري هاي لازم زمينه اشتغال براي جوانان بومي اين بخش را فراهم كنند تا مانعي براي مهاجرت آنها به شهرها باشد.

وي سبس از برخي از نمايندگان به خاطر انتقادهايي كه خارج از محدوده ي اخلاق است، انتقاد كرد و افزود: برخي از نمايندگان طبعا نسبت به برخي از سياست هاي دولت تدبير و اميد انتقادهايي را دارند كه بعضا متاسفانه اين انتقادها خارج از اخلاق بيان ميشوند و من بارها اين نكته را متذكر شده ام.

تابش از همه ي مديران و مسئولان استاني و كشوري خواست تا با كمك يكديگر در امر خدمت رساني به مردم سهيم باشند

در ادامه ي اين ديدار حسين اسماعيلي فرماندار اردكان طي سخناني از مهمترين مشكلات بخش خرانق را گازرساني اعلام و از همه ي مسئولين خواست تا تمام تلاش خود را براي حصول نتيجه ي مطلوب به كار گيرند.

سبس هر يك از مديران كل ادارات استان طي گزارشي فعاليت هاي صورت گرفته توسط مجموعه ي تحت امر خود را در بخش خرانق ازائه داده كه مي توان از مهمترين آنها به بيگيري طرح گازرساني به خرانق، آبرساني به خرانق و روستاهاي تابعه،بهسازي و نوسازي راه ها و جاده هاي خرانق،توجه بيشتر به امر گردشگري در خرانق،فراهم آوردن مقدمات خط تلفن و ADSL  براي بخش خرانق و روستاهاي تابعه اشاره نمود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا