ˈمحمدرضا تابشˈ رئیس فراکسیون محیط زیست و توسعه پایدار مجلس شورای اسلامی عصر یکشنبه ضمن بازدید از دانشگاه محیط زیست کشور ، مشکلات این دانشگاه را در کرج مورد بررسی قرار داد.

به گزارش دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه محیط زیست کشور، رئیس دانشگاه محیط زیست درسخنانی گفت: این مرکزآموزش عالی با داشتن سابقه طولانی در عرصه آموزش و تربیت نیروی انسانی، گام های موثری برداشته است.

دکتر ˈاصغر محمدی فاضلˈ افزود: در سالهای اخیر قول های مساعدی برای حمایت از دانشگاه در زمینه تخصص بودجه مستقل، زمین برای گسترش فضای آموزشی و استفاده از ظرفیت ها دیگر نهادها داده شد اما آن چنان که انتظار می رفت علمی نشد.

وی اظهارکرد: این مرکز تجارب ملی و بین المللی موفقی دارد و شاید بتوان آن را یک نمونه موفق که آزمایش خود را پس داده است.

فاضل گفت: دانشگاه محیط زیست برای ایفای نقش در استان البرز آماده است .

دکتر ˈاحمد طالبیˈ معاون توسعه و فناوری دانشگاه محیط زیست نیز با اعلام آمادگی برای نقش پذیری در فعالیت های علمی و پژوهشی استان البرز به تفصیل گزارش هایی را از دوره ها، پروژه ها و نیز فعالیتهای اخیر انجام شده در این مرکز ارائه داد.

دکتر ˈ محمدرضا تابشˈ نماینده مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به لزوم تحول در گفتار و کردار در سال جدید گفت: نیازهای دانشگاه محیط زیست خارج از چارچوب وضعیت کشور نیست.

وی افزود: انتظار می رود مشکلات این دانشگاه با همکاری مسوولان استان البرز بررسی و مرتفع شود.

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اعتبارات ردیف های متمرکز گفت: علاوه بر افزایش بودجه دانشگاه می توان به کمک های استانی و حتی بهره گیری از حمایت خیرین امیدوار بود.

رئیس فراکسیون محیط زیست و توسعه پایدار مجلس شورای اسلامی از بخش های مختلف دانشگاه محیط زیست کشور مستقر در کرج دیدن کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا