مسابقات علمی عملكردي دانش آموزان پايه هاي چهارم ، پنجم و ششم در استان يزد ، با حضور بيش از 600 گروه منتخب مدارس در هر پايه برگزار گرديد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد و به نقل از  معاونت آموزش ابتدایی ، " محمدحسن رادمنش " اظهار داشت : با توجه به اینکه کسب بسیاری از دانش های نظری و عملی از مسیر مهارت آموزی امکان پذیر است و برای پایدار کردن آموخته ها و کاربرد آنها ، شیوه ی عمل بسیار مهم است ، و از طرفی بخش بسیاری از اهداف و انتظارات آموزشی در حیطه مهارت قرار دارد ، لذا دانش آموزان باید بتوانند دانشی را که کسب کرده اند در شرایط واقعی یا نسبتا واقعی به کار گیرند .

رادمنش ، ادامه داد : تنها دانش کافی نیست و توان به کار بستن آن نیز ضروریست ، لذا در همین راستا مسابقات علمی عملکردی دانش آموزان پایه های چهارم ، پنجم و ششم ابتدایی سراسر استان در سه مرحله آموزشگاه ، منطقه و استان با حضور کلیه دانش آموزان این سه پایه در مرحله اول و سپس با حضور گروههای منتخب در مرحله دوم و سوم ( 600 گروه از هر پایه ) برگزار گردید .

وي ، افزود : در پایان مرحله سوم این مسابقات ، دانش آموزان گروههای برتر مناطق و نواحی و آموزگاران این دانش آموزان به نحو مقتضی مورد تقدیر و تشکّر قرار می گیرند .

***

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا