رييس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات ناجا با رييس دفتر مقابله با جرم سازمان يافته ملل متحد( UNODC) در ايران با هدف همکاريهاي موثر بين المللي در پيشگيري و مقابله با جرايم سايبري ديدار کرد.
 
"بون وات" رييس دفتر مقابله با جرم سازمان يافته ملل متحد( UNODC) در ايران به همراه هيات همراه خود عصر امروز با رييس پليس سايبري ايران و معاون امور بين‌الملل و حقوقي پليس فتا ناجا ديدار کرد.
سردار هاديانفر هدف از اين ديدار را همکاريهاي موثر بين المللي در پيشگيري و مقابله با جرايم سايبري عنوان کرد و گفت : انجام همکاريهاي موثر بين المللي يک عنصر مهم و تعيين کننده در امر پي جويي و مقابله با جرائم سايبري است.
در اين نشست صميمي، رييس دفتر مقابله با جرم سازمان يافته ملل متحد( UNODC) در ايران جرايم سايبري را مهم بر شمرد و قرار شد مبارزه با جرايم سايبري به طور ويژه در دستور کار دفتر مبارزه با جرم سازمان ملل در تهران قرار بگيرد و پيشگيري و مبارزه با جرايم سايبري به عنوان جرايم فرا ملي به سازمان ملل گزارش شود .
در خاتمه اين نشست صميمي رييس پليس فضاي توليد و تبادل نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران تنديس پليس سايبري ايران را به رسم يادبود به بون وات رييس دفتر مقابله با جرايم سازمان يافته مواد مخدر در ايران تقديم کرد .
 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا