آقایی  مدير عامل شرکت گردشگری نارین قلعه میبد :ويژه برنامه نوروزي “سفری به دل تاریخ ” به دلیل هزینه ای بالا قرار بود در شب پنجم عید تعطیل شود

درپی برنامه موفق امسال شرکت گردشگری نارین قلعه در فضای باستانی و تاریخی این قلعه مدیر عامل این شرکت آقای علی آقایی توضیحاتی در این خصوص داده اند که به اطلاع همشهریان عزیز می‌رسد

 شرکت گردشگری نارین قلعه میبد از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را در منطقه نمونه گردشگری نارین قلعه آغاز کردکه در طی این سه سال فعالیت‌هایی به خصوص در ایام نوروز باستانی انجام داد. در نوروز امسال هم برنامه‌هایی را طبق روال سالهای گذشته با کیفیت وکمیت بیشتر وبهتر توسط گروههای باتجربه بالاتر انجام شد.

 امسال علاوه براین برنامه ویژه برنامه شبانگاهی برای پر کردن اوقات مسافران در میبد و همچنین شناساندن و معرفی منحصر به فرد نارین قلعه و شهرستان میبد تحت عنوان ” سفری به دل تاریخ ” که توسط کارشناسان و مشاوران شرکت طرح ریزی شده برای اولین در کشور، به اجرا گذاشته شد این ویژه برنامه در ساعات شامگاهی مورد استقبال کلیه مهمانان و مسافران نوروزی ، به خصوص مردم بومی‌استان وشهرستان قرار گرفت که در طول اجرای آن مدیران ارشد کشوری استان وشهرستان نیز از آن بازدید نمودندکه در نهایت با نظر سنجی که انجام گرفت رضایت اکثریت قریب به اتفاق میهمانان را در پی داشت.

 این برنامه در شب پنجم عید به دلیل هزینه‌های جاری بالا قرار بود خاتمه پیدا کند بنا به درخواست مکرر مسئولین  استان وشهرستان تصمیم به ادامه کار گرفته شد. اما به قول مساعدی که مسئولین دادند قرارشد مساعدتی به این شرکت تعلق گیرد تا بتوانیم در سالهای آتی برنامه‌هایی را با نوآوری وکیفیت بالاتر در کل شهرستان به اجرا در آوریم.

اما از حیث تبلیغاتی که این برنامه داشت و همکاری‌هایی که مسئولین در پی اخذ مجوزات لازم انجام دادند انتظار می‌رفت که در سایت‌های محلی شهرستان بازتاب بیشتری داده می‌شد و یا حداقل در داخل شهرستان مورد بی مهری وکم توجهی اهالی رسانه قرار نمی‌گرفت.

 در پایان باتشکر از حسن توجه شما درخواست داریم ترتیبی اتخاذ گردد که باهمیاری وهمکاری شما دوستان رسانه ای وکلیه میبد دوستان وعلاقه مندان بتوانیم شهرمان را هرچه بهتر وبیشتر معرفی کرده و در این راه خطیر همت والایتان را به کار گرفته وما رایاری نمائید . تادر سالهای آینده شاهد رشد روز افزون پیشرفت در عرصه گردشگری باشیم.   

 

 


    


   

 

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا