واكنشي از مرتضي رضائيان فيروز آبادي به مطلب اخير وبلاك حجت الاسلام عجمين

حكايتي جالب از اخلاص آيت‏الله مصباح و ارادت ايشان به رهبري

يزدفردا :در پي انتشار ياد داشت حجت الاسلام عجمين مدير كل ارشاد اسلامي استان يزد در وبلاك شخصي خود كه دريزدفردا نيز تحت عنوان  سئوال :در تصویر دیدار مقام معظم رهبری از منزل آيت الله مصباح يزدي - ايشان به پای معظم له افتاده اند و این حرکت آیا با توحید سازگاری دارد؟ (و جواب آيت الله مصباح ) تقديم شد .

آقاي مرتضي رضاييان فيروزآبادي يكي از دوستان اهل قلم كه چندي است به جمع فرداييان پيوسته اند در وبلاك خود اين چنين نوشتند .

 حكايتي جالب از اخلاص آيت‏الله مصباح و ارادت ايشان به رهبري


دقت در سيره و روش علماي وارسته و روشن ضمير نشان مي دهد که حرکات و سکنات اين بزرگواران بر اساس حجت هاي شرعي صورت مي گيرد و تنها معيار براي گفتار و کردارشان کسب رضاي پروردگار است.

يکي از اين بزرگان علم و تقوا حضرت آيت الله مصباح يزدي است ؛ شخصيت بزرگواري که محبوبيت خاص او در بين نيروهاي حزب اللهي و بندگان صالح خدا انکارناشدني است.

 اگرچه شخصيت معنوي و عرفاني ايشان به دليل حضور پررنگ و شجاعانه در دفاع از اسلام ناب و مقابله با تفکرات انحرافي در فضاي سياسي سالهاي گذشته تا حدود فراواني مغفول مانده است اما باز گاه و بيگاه نکاتي جذاب از سيره و رفتار اين عبد صالح خدا شنيده مي شود که براي سالکان طريق الي الله بسيار آموزنده است.

 حکايت کوتاه زير به نقل از حجت الاسلام احمد عجمين(مديرکل اداره ارشاد و فرهنگ اسلامي يزد) گوشه اي از نگرش ديني آيت الله مصباح يزدي را نشان مي دهد.

 "امروز تلفني با آقاي«جلالي» مسئول دفتر آيت الله مصباح صحبت مي کردم. ايشان گفت:يکي از ارادتمندان حاج آقا پرسيده است: با وجود اين که آيت الله مصباح در علم توحيد از بسياري از علما پيشي گرفته اند اما در تصوير ديدار مقام معظم رهبري از منزل ايشان حاج آقا به پاي معظم له افتاده اند ؛ آيا اين حرکت با توحيد سازگاري دارد؟

مسئول دفتر اين سوال را از حاج آقا مي پرسد و ايشان در جواب مي گويند: احترام به مقام معظم رهبري احترام به امام زمان (عج) است و احترام به امام زمان (عج) عين توحيد است و هرکس عارش بيايد از اين احترام بايد در توحيد او شک کرد."

 

البته چنين رفتار و منشي از آيت الله مصباح عجيب نبست؛ بلکه بايد گفت اگر چنين مسائلي در ايشان نباشد عجيب است. احتمالا داستان بوسيدن دست آيت الله جوادي آملي توسط آيت الله مصباح را شنيده ايد.
 داستان بوسيدن دست محافظشان چطور؟!
 از اين نمونه ها فراوان است و اميدوارم در فرصتهاي بعدي به برخي از آنها اشاره کنم.
راستي هيچ انديشيده ايد که چرا در سالهاي گذشته آيت الله مصباح آنگونه به صحنه مي آمد و به رغم تهاجم هاي شديد و هتاکي هاي مسئولان وقت و اذنابشان در جرايد و تريبونهاي داخل و خارج, قاطعانه به دفاع از دين و ارزش ها مي پرداخت؟!
 
و چرا در دوراني که بسياري از سينه زنان زير بيرق اصولگرايي به رئيس جمهور کنوني اعتنا نمي کردند ايشان مشي متفاوتي برگزيد؟! و چرا....
 بهتر است خودتان  وبلاگ مشق شب  را ببينيد

 

منبع :مشق شب ( نوشتارهاي مرتضي رضاييان فيروزآبادي)

 

يزدفردا


 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                             

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا