مراسم دهه فجر در قالب نشاط معنوي و شور حسيني برگزار مي شود

كميته هاي اجرايي ستاد دهه فجر استان يزد با 29 كميته در جهت هرچه باشكوهتر برگزاري مراسم دهه فجر درقالب نشاط معنوي و شور حسيني آغاز به كار كردند .

به گزارش رسيده به يزدفردا در جلسه اي كه در روز دهم دي ماه با عنوان آغاز به كار شوراي اجرايي ستاد دهه فجر استان در محل شهرداري يزد برگزار شد كميته هاي اجرايي اين ستاد معرفي گرديد .
اين كميته هاكه مجموع آنها به تعداد 29 كميته مي رسد وظيفه دارند در برپايي هرچه با شكوهتر مراسم ايام ا... دهه فجر با توجه به تقارن آن با ايام سوگواري حضرت امام حسين (ع) در قالب نشاط معنوي و شور حسيني برنامه ريزي و تلاش كنند .
كميته هاي اجرايي ستاد دهه فجر شامل كميته هاي احزاب ، ارتباطات و رسانه ،‌اقليتهاي ديني ، انجمنها و هيئت هاي مذهبي ، امور مناطق و شهرستانها ، بسيج ،‌بازار و اصناف ،‌پشتيباني و مالي شهرستان يزد ، تبليغات ،‌تعاون و تشكل هاي مردمي ، جوانان ، دانش آموزي ،‌روستايي و عشايري ،‌زنان ، شعر و شعار ، فضاسازي و تزئينات شهري ، قرآن و نهج البلاغه ، كارگري ، كودك و نوجوان ،‌مساجد ، نهادها و سازمانها ، ورزش ، فرهنگي و هنري ، نظارت و ارزيابي ، نيروهاي مسلح ،‌مراسم و طرح و برنامه ،دانشجويي و پشتيباني و مالي استان مي باشد .
در اين جلسه اظهار اميدواري گرديد كه كميته هاي تخصصي با توجه به الگو گرفتن انقلاب اسلامي از انقلاب عاشورا در برگزاري مراسم ،بيشتر به اهداف حضرت اباعبدا... الحسين (ع) توجه داشته باشند .
همچنين با ياد آوري تقارن ايام دهه فجر با ماه محرم و رونق هيئتهاي عزاداري بر برنامه ريزي مراسم دهه فجر بر همين مبنا تاكيد شد .
تبيين دستاوردهاي انقلاب و برگزاري نمايشگاه ازآنها ،‌نمايش ميزان كارآمدي نظام و انتشار كارنامه عملكرد از ديگر موارد اشاره شده در اين جلسه بود

يزدفردا                                                                                                                                                                  روابط عمومي شهرداري  .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا