مدیر عامل باشگاه پیشگامان گفت:قهرمانی تیم والیبال پیشگامان شفق در رقابتهای لیگ دسته یک کشور را به مردم شریف یزد تقدیم می کنیم. 

به گزارش روابط عمومی باشگاه پیشگامان،مهدی پیشکوهی پور مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان قهرمانی تیم والیبال پیشگامان شفق اردکان در رقابتهای لیگ دسته یک کشور را مدیون لطف خداوند،تلاش و همت کادر فنی و بازیکنان،حمایت مردم خونگرم اردکان،اصحاب رسانه و همه مسئولین امر دانست.

پیشکوهی پور با تبریک این موفقیت بزرگ و ارزشمند به مردم شریف استان یزد از همراهی همه مردم و مسئولان استان بویژه مسئولان شهرستان اردکان تقدیر کرد و افزود:با عنایت خداوند متعال،برنامه ریزی صحیح و اصولی باشگاه پیشگامان که همواره از حمایت های مدیریت محترم گروه پیشگامان جناب آقای مهندس رضایی نژاد برخوردار بوده است در کنار تلاش و کوشش مثال زدنی کادر فنی و بازیکنان تیم پیشگامان شفق موجب شد این تیم در 2 سال گذشته پله های ترقی را به سرعت طی کند و امسال بتواند قهرمان رقابتهای لیگ دسته یک کشور شود.

پیشکوهی پور ضمن قدردانی ویژه از بازیکنان تیمش بخاطر شاد نمودن دل مردم استان یزد بویژه مردم شریف اردکان ابراز امیدواری کرد با تصمیم منطقی و صحیح هیئت مدیره باشگاه پیشگامان ومسئولان شهرستان اردکان زمینه پیشرفت ورزش این شهرستان در آینده نیز فراهم گردد

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا