دکتر سید محمد علی سید ابریشمی معاون وزیر و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران صبح امروز با حضور در شهرکهای صنعتی استان یزد از تعدادی از واحدهای تولیدی و صنعتی بازدید کرد.

در این بازدید که با حضور عظیمی مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد، فنایی ریاست خانه صنعت، معدن و تجارت استان همراه بود از 5 واحد صنعتی بازدید بعمل امد.
دکتر سید ابریشمی ایتدا با حضور در شهرک صنعتی تفت 2 از شرکت کاشی نوین سرام بازدید کرد.
وی سپس با حضور در شهرک صنعتی یزد از واحدهای صنایع غذایی دراژه تولید کننده تافی و شکلات و همچنین گروه صنعتی ایساتیس تولید کننده پکیج و رادیاتور شوفاژ بازدید بعمل اوردند.
حضور در منطقه ویژه اقتصادی یزد و بازدید از شرکت لنا تولید کننده تابلوهای فشار قوی و شرکت در حال تاسیس الیاف گستر و نیز شرکت گوهر چاپ از دیگر برنامه های بازدید امروز بود.
معاون وزير صنعت، معدن و تجارت طي بازديد از اين واحدهاي صنعتي ضمن آشنايي با مسائل و مشكلات صنعتگران به بررسي نظرات و پيشنهادات اين فعالان اقتصادي پرداخت و ضمن تشكر از فعاليت هاي صورت گرفته در اين واحدهاي صنعتي بيان داشت: حضور در كنار صنعتگران استان يزد موجب دلگرمي و ايجاد روحيه براي خدمت رساني بيشتر به ساير نقاط كشور است.
دکتر سید ابریشمی در حاشیه این بازدید با اشاره به عملکرد مناسب شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد در 6 ماهه اخیر در ارائه خدمات مطلوب به صنعتگران و همچنین صرفه جویی های صورت گرفته ابراز امیدواری کرد: در صورت موافقت وزیر صنعت، معدن و تجارت تسهیلات مناسبی در جهت کاهش قیمت قراردادهای واگذاری برای سرمایه گذاران ایجاد شود.
وی شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد را یکی از نمونه های کشوری دانست و افزود: امیدواریم با تلاش مسئولان استان، در سال آینده شاهد انتخاب یکی از شهرکهای صنعتی این استان به عنوان شهرک صنعتی نمونه کشور باشیم.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا