معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار بر ضرورت استفاده از نيروهاي توانمند استان در تيم ليگ برتري استان و تقويت روحيه نشاط و شادابي در واليبال تاكيد كرد.

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد،"عباسعلي رضايي" روز چهارشنبه در نشست تجليل از دست اندركاران تيم واليبال شفق اردكان، از تلاش شبانه روزي مربي، بازيكنان و عوامل فني اين تيم و همچنين حمايتهاي باشگاه پيشگامان يزد، قدرداني كرد.
رئيس هيأت واليبال استان يزد ادامه داد: هم اكنون در استان يزد با نگاه ويژه و حمايت بخش خصوصي، كارهاي خوبي در راستاي  افزايش نشاط مردم به خصوص در بخش ورزش صورت گرفته است.
رضايي صعود تيم واليبال شفق اردكان به ليگ برتر را مايه مباهات استان يزد دانست و تصريح كرد: اين موفقيت ارزشمند ، پويايي و نشاط ورزش استان را مضاعف ساخت.
وي كاهش آسيبهاي اجتماعي را يكي از پيامدهاي مثبت و سازنده توسعه ورزش دانست و گفت: اخلاق مداري مردم يزد و اردكان ، بازيكنان و عوامل باشگاه از نكات قابل توجه در اين بازيها بود.
اين مقام مسئول از دست اندركاران تيم پيشگامان شفق اردكان خواست تا  ضعف هاي احتمالي را برطرف كنند تا با نشاط مضاعف براي حضور در ليگ برتر آمادگي داشته باشند. 
مديركل ورزش و جوانان نيز در اين نشست، صعود پيشگامان شفق اردكان به ليگ برتر را نتيجه تلاش شبانه روزي كادر فني و حمايت و پيگيري مجدانه مسئولان هيأت واليبال استان عنوان كرد.
"عباس دهقان" ضمن تبيين نقش صدا و سيما در توجه ويژه مردم به ورزش واليبال
و با بيان اينكه، واليبال مخاطب خود را پيدا كرده است، از مسئولان شركت تعاوني پيشگامان يزد خواست تا كماكان از ورزش واليبال استان، حمايت كنند.
"محمد رضايي نژاد"مديرعامل شركت پيشگامان كوير يزد، هم از انسجام و هماهنگي موجود در اردكان به عنوان يكي از عوامل موثر در صعود تيم پيشگامان شفق نام برد و  بر تقويت ورزش پايه و استفاده از نيروهاي توانمند استان در تيم ليگ برتري تاكيد كرد.
"نادر قاضي"سرمربي تيم واليبال پيشگامان شفق هم در سخناني اظهار داشت: عوامل زيادي در موفقيت اين تيم موثر بوده كه مهم ترين آن مديريت باشگاه و  هيأت مديره است.
وي افزود: تمام همت ما بر اين بود تا "من" را "ما" كرده و انسجام داشته باشيم.
در ابتداي اين نشست، مسئول باشگاه ورزشي پيشگامان يزد و برخي ديگر از عوامل تيم واليبال پيشگامان شفق اردكان به بيان ديدگاه و نكته نظرات خود پرداختند.
 در پايان اين مراسم، با اهداي لوح سپاس از عوامل فني و حاميان تيم واليبال پيشگامان شفق اردكان قدرداني شد.       










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا