نایب رئیس فداسیون ووشو گفت: ورزشکاران یزدی در رشته ووشو پتانسیل‌هایی خوبی دارند که انتظار میرود با برنامه ریزی مناسب زمینه برای توسعه این رشته ورزشی و درخشش ورزشکاران یزدی فراهم شود.

علی خسروی در حاشیه مجمع ووشو استان یزد در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: در رشته ووشو استعدادهاي خوبي در استان يزد وجود دارد و با استعداديابي و پرورش نوجوانان مستعد در آينده اين رشته ورزشي پيشرفت چشمگيري خواهد داشت.

وی افزود: یکی از راه های توسعه و گسترش این رشته ورزشی استعدادیابی است که باید با تعامل با آموزش و پرورش نوجوانان مستعد شناسایی و پرورش داده شوند.

نایب رئیس فدراسیون ووشو اظهار داشت: ووشو ایران در جایگاه مطلوبی قرار دارد و یکی از رشته های مدال آور در بازی های آسیایی و بین امللی است که مسئولین ورزش کشور نیز توجه ویژه ای به این رشته دارند.

خسروی ادامه داد: در استان ها نیز این رشته به خوبی گسترش یافته است که در استان یزد هم باید بیش از پیش به این رشته توجه شود و گسترش یابد.

وی بر ایجاد وفاق و همدلی بین جامعه ووشو استان یزد تاکید و تصریح کرد: وفاق و همدلی یکی دیگر از راه های پیشرفت و توسعه است و هیئت ووشو استان یزد نیز باید در این زمینه کوشا باشد.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا