نماینده وزارت ورزش و جوانان در بازدید از اردوی تیم ملی شمشیربازی در یزد گفت: اردوی تیم ملی شمشیربازی بانوان در سطح بالایی برگزار شد و این امر شایستگی استان یزد در برگزاری این اردو را ثابت کرد.

لیلا فتحی نماینده معاونت ورزش های بانوان وزارت ورزش و جوانان امروز دوازدهم اسفند ماه در سفر به یزد و بازدید از اردوی تیم ملی شمشیربازی بانوان که در یزد در حال برگزاری است گفت: با توجه به نگاه ویژه ای که معاونت امور بانوان وزارت ورزش و جوانان به فعالیت های ورزشی بانوان دارد، به یزد سفر کرده تا از نزدیک شاهد روند آماده سازی بانوان شمشیربازی باشم.

وی افزود : با پیگیری های لازم با رایزنی با فدراسیون ها برای تمامی تیم های ملی بانوان یک متخصص تغذیه و روانشناس در نظر بگیریم.

نماینده وزارت ورزش وجوانان ادامه داد: شمشیربازی در کشور به خصوص در بخش بانوان از پتانسیل بالایی برخوردارند که بی شک با این اردوهای منظم چندین ماهه به مدال های خوشرنگ آسیایی دست پیدا خواهند کرد.

فتحی همچنین پس از بازدید از اردوی تیم ملی در نشستی با جلیل مازار اتابکی رئیس هیئت شمشیربازی استان یزد در خصوص وضعیت و روند رشته شمشیربازی در استان و برگزاری سه دوره اردوی آمادگی تیم ملی در یزد گفتگو کردند.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا