محمد رضا تابش، نماینده مردم اردکان و نایب رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی ، در پی صعود مقتدرانه تیم والیبال پیشگامان شفق اردکان به لیگ برتر کشور، پیامی به شرح ذیل صادر کرد:

“به نام خدا

راه یابی دوباره تیم والیبال پیشگامان شفق اردکان به لیگ برتر والیبال کشور که حاصل تلاش افتخار آفرین بازیکنان و همت والای کادر فنی و دست اندرکاران این تیم و حمایتهای بی دریغ و مشتاقانه تماشاچیان فهیم اردکانی است را به حضور همه مشتاقان ورزش و هواداران این تیم و مردم و مسئولین اردکان تبریک می گویم.

بدون شک این موفقیت ارزشمند در سایه برنامه ریزی صحیح و هدفمند و اراده استوار به دست آمد و نشان داد که دیار مستعد اردکان، پتانسیل دستیابی به قله های موفقیت و سربلندی در ورزش کشور را دارد و این مهم با همت، تلاش و عزم و اراده فرزندان این دیار شدنی است. این راه یابی پیاپی در دو سال مداوم به لیگ برتر والیبال کشور، در حالی صورت می گیرد که این تیم سال گذشته نیز علیرغم کسب جواز حضور در رقابتهای لیگ برتر والیبال کشور به دلیل ناتوانی در پرداخت هزینه های بالای رقابت در لیگ برتر، از این مسابقات باز ماند. این اتفاق مایه تاسف بسیار و امری دور از عدالت و انصاف و تبعیضی آشکار در حق جوانان مستعد شهرستانی است که باید به نحو شایسته بر طرف شود.

از وزیر محترم ورزش و جوانان و مسئولین و دست اندرکاران امر ورزش استان و شهرستان اردکان میخواهم که از هم اکنون با در نظر گرفتن موفقیت غرور آفرین این تیم و عشق و علاقه وافر هواداران اردکانی به ورزش زیبای والیبال، تمامی تمهیدات لازم را برای حضور مقتدرانه و با صلابت این تیم در رقابتهای والیبال لیگ برتر فراهم آورند و به آرزوی دیرینه مردم این دیار در عرصه ورزش جامه عمل بپوشانند.

 لازم میدانم از همه اصحاب رسانه استان و صدا و سیمای مرکز یزد که در پوشش اخبار مربوط به این تیم، نقش آفرین بودند نیز تقدیر و تشکر نمایم و از این عزیزان درخواست کنم که حمایتهای خود از تیم والیبال پیشگامان شفق اردکان در عرصه لیگ برتر را تداوم بخشند. این پیروزی گوارای وجود شریف مردم اردکان باد.

محمد رضا تابش

۱۱ اسفندماه 1392

 

 

 

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا