امید نیک محضر مسئول برگزاری مسابقات مجتمع مسکن مهر ولی عصر یزد گفت: متاسفانه برخی مسئولان به اندازه ساکنان یک اردوگاه هم برای مسکن مهر اهمیت قائل نیستند.

اعظم السادات میرجلیلی ===خبرنگار یزد فردا ===مسئول برگزاری مسابقات مجتمع مسکن مهر ولی عصر یزد گفت: متاسفانه برخی مسئولان به اندازه ساکنان یک اردوگاه هم برای مسکن مهر اهمیت قائل نیستند.

امید نیک محضر در حاشیه اختتامیه مسابقات مجتمع مسکن مهر ولی عصر یزد افزود: علی رغم اینکه زمین افتاده در اطراف واحدهای مسکن مهر زیاد است اما نه از طرف مسئولان نسبت به احداث پارک یا مسجد اقدام می شود نه اینکه علی رغم وجود خیران برای احداث این اماکن نسبت به واگذاری زمین اقدامی شده است.

وی ادامه داد: در سفری که یکی از مسئولان کشوری به استان یزد داشت، نسبت به نصب تیر برق و جدول گذاری خیابان های اصلی اقدام شد و تاکنون هیچ اقدام دیگری نشده است و همچنین در زمینه جمع آوری زباله نیز این منطقه مسکن مهر واقع در بلوار مدرس با مشکل جدی مواجه است.

مسئول برگزاری مسابقات مجتمع مسکونی مهر ولی عصر یزد با اشاره به اینکه اکثریت ساکنان این مجتمع های مسکونی کارمند ارگان ها و دستگاه های مختلف هستند، گفت: قطعا این قبیل مشکلات و کمبوها و دیده نشدن ساکنان مسکن مهر در حاشیه بلوار مدرس یزد در فعالیت های روزمره این قشر که اکثرا نیز از اقشار متوسط و روبه پایین جامعه هستند اثرگذار خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با برگزاری مسابقات گل کوچک در مجتمع مسکن مهر ولی عصر یزد گفت: این مسابقات هر ساله با هزینه شخصی و یا کمک برخی افراد خیر برگزار می شود که با توجه به نبود زمین ورزشی این مسابقات در پارکینگ مجتمع در زمین آسفالت برگزار شد.

وی ادامه داد: در این مسابقات هشت تیم از چهار بلوک به رقابت با یکدیگر پرداختند که شرکت کنندگان آن گروه سنی بالای 15 سال هستند.

نیک محضر اظهار داشت : در سال جاری نیز شرکت کاشی یزد بخشی از جوایز این مسابقات را متقبل شد و علی رغم مراجعه به نهادهای مرتبط از جمله ورزش و جوانان هیچ گونه کمکی به ما نشده است.

عکس: == خبرنگار یزد فردا ===مسعود میرجلیلی ==

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا