یزدفردا: فرمانده انتظامي شهرستان يزد از شناسايي و دستگيري 3 باند سرقت در دو ماه گذشته وكشف  90 فقره سرقت در يزد خبر داد.
به گزارش پايگاه خبري پليس ،سرهنگ" يوسف سپهوند" در باره جزييات اين خبر گفت:با توجه به افزايش سرقت مدارس،منازل نيمه ساز و سرقت داخل خودرو در سطح شهر يزد و بروز نگراني  در اذهان عمومي  ،دستگيري سارق  يا سارقين در دستور كار ويژه پليس قرار گرفت.
وي گفت : ماموران كلانتري 11 يزد موفق شدند با انجام اقدامات اطلاعاتي و پليسي و تلاش شبانه روزي  دردو ماه گذشته 3باند سارقان را شناسايي و دستگير كنند.
اين مقام مسئول افزود: 14 نفر از سارقان حرفه اي كه همگي سابقه دار  و معتاد به مواد مخدر بودند دستگير و در بازجوييهاي انجام شده سارقان به انجام 90 فقره سرقت از مدارس ، منازل نيمه ساز  و سرقت از داخل خودرو ها اعتراف كردند.
فرمانده انتظامي شهرستان يزد در پايان از  همشهريان خواست : با توجه به نزديك شدن  سال جديد  و خالي از سكنه بودن منازل در تعطيلات نوروزي ،هر گونه رفت و آمد افراد مشكوك ،جابجايي و سايل و لوازم توسط افراد ناشناس از منازل اطراف محل سكونتشان  را از طريق تلفن 110  به پليس  اطلاع دهند.


مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا