دستگیری عامل برداشت اینترنتی غیرمجاز در "میناب"

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی هرمزگان از شناسایی عامل برداشت اینترنتی غیرمجاز توسط پلیس فتای "میناب" خبر دادو گفت : سارق هسر سابق شاکیه بود .

سرهنگ " علی اکبر قرائی پور" با اعلام این خبر گفت: به دنبال ارجاع یك فقره دادخواست قضایی از سوی فردی به هویت معلوم مبنی بر اینکه مبلغ 3 میلیون ریال یه صورت غیرمجاز از حساب وی برداشت شده، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار، کارآگاهان پلیس فتا میناب قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات فنی و بررسی حساب شاکی مشخص شد از حساب مالباخته در چندین نوبت کارت شارژ خریداری شده و بر روی شماره ای به مالکیت خانمی شارژ گردیده است.

رئیس پلیس فتای هرمزگان با بیان اینکه پس از هماهنگی با مقام قضایی متهم به مقر پلیس فتا احضار گردید، یادآور شد: در بازجویی های اولیه متهم که همسر مطلقه شاکی بود ضمن اعتراف به بزه انتسابی اظهار داشت، در زمان زندگی مشترک با وی شماره کارت و رمز دوم وی را داشته و پس از طلاق و جدایی ضمن سوء استفاده اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب وی به صورت خرید کارت شارژ کرده است.

"قرائی پور" ضمن هشدار در خصوص کلاهبرداری های اینترنتی به دارندگان حساب های بانکی توصیه کرد: به جهت جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی از حساب آنان از ایجاد شرایط آسان جهت دسترسی دیگران به رمز و اطلاعات حساب خود جدداً خودداری کرده و به صورت دوره ای رمز های اول و دوم حساب خود را تغییر دهند.


مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا