معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور در همایش آموزشی، فرهنگی دانشجویان و طلاب علوم دینی تحت حمایت کمیته امداد استان یزد، گفت: 92 درصد از فارغ التحصیلان تحت حمایت کمیته امداد کشور توانمند شده اند.

به گزارش روابط عمومي کميته امداد امام خميني(ره)استان يزد، "اکبر میرشکار" با بیان این مطلب افزود: یکی از بزرگترین افتخارات کمیته امداد این است که به شما دانشجویان و طلاب علوم دینی خدمت می کند.

وی با بیان اینکه از ابتدای تأسیس کمیته امداد کشور تاکنون 321 هزار نفر با استفاده از خدمات کمیته امداد فارغ التحصیل شده اند، اظهار داشت: 92 درصد از این تعداد، توانسته‌اند  توانمند شده و در سکوهای مختلف خدمتگزاری در کشور فعالیت کنند که این بیانگر آن است که اگر در زندگی آنها فقر وجود دارد خداوند چیز برتری به عنوان استعداد در وجودشان قرار داده است.

میرشکار در این همایش از پرداخت کمک هزینه ازدواج به دانشجویان تحت حمایت خبر داد و گفت: از امروز دانشجویانی که ازدواج نمایند، از طرف معاونت امور فرهنگی کشور کمک هزینه ازدواج به آنها اعطا می شود.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور اضافه کرد: سالانه یک میلیون نفر از خدمات مشاوره کمیته امداد کشور بهره مند می شوند.

اکبر میرشکار در ادامه همچنین از راه اندازی کلینیک های مشاوره و راهنمایی با مشارکت دانشجویان و فارغ التحصیلان تحت حمایت کمیته امداد در 13 استان کشور خبر داد.

وی گفت: در سال آینده با همکاری حوزه اشتغال و خودکفایی برنامه ها مختلفی را برای توان افزایی دانشجویان و فارغ التحصیلان تحت حمایت در دستور کار داریم.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا