معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد در همایش آموزشی، فرهنگی دانشجویان و طلاب علوم دینی تحت حمایت کمیته امداد استان یزد، گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری، آسیب شناسی در مورد سبک زندگی بایستی مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومي کميته امداد امام خميني(ره)استان يزد، "محمدعلی طالبی" با بیان این مطلب افزود: سبک زندگی جامعه ایرانی باید بر اساس فرهنگ غنی اسلامی باشد.

وی اظهار داشت: نهاد مقدس کمیته امداد امام خمینی(ره)، با توجه به دیدگاهی که به زندگی ساده دارد بهترین مکان برای ترویج سبک زندگی ایده آل است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد هم با بیان اینکه 40 مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده است، گفت: پس از داوری و ارزیابی از این تعداد مقاله، 10 مقاله به عنوان مقاله برگزیده و 3 مقاله به عنوان مقاله برتر انتخاب گردید.

محمد اکبری افزود: تقویت باورهای دینی و تعالی فرهنگی و ارزشی دانشجویان، ارتقاء آگاهی های اجتماعی و فرهنگی دانشجویان و طلاب علوم دینی و آشنایی دانشجویان و فرهیختگان دانشگاهی و حوزوی با منویات مقام معظم رهبری از مهمترین اهداف و محورهای این همایش علمی است.

در پایان این همایش از نویسندگان مقالات برتر تجلیل شد و از طرف کمیته امداد استان یزد بن خرید کتاب و از طرف معاونت امور فرهنگی کمیته امداد کشور هدیه نقدی به همه شرکت کنندگان در این همایش اهدا گردید.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا