رییس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد گفت: در آستانه هفته احسان و نیکوکاری و سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، همایش آموزشی، فرهنگی دانشجویان و طلاب علوم دینی تحت حمایت کمیته امداد استان یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي کميته امداد امام خميني(ره)استان يزد، "مهدی نشاسته گر"  با بیان این مطلب افزود: این همایش با موضوع علم آموزی و سبک زندگی دینی، امروز با حضور معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور، معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد، مسئولین استانی و 700 نفر از دانشجویان و طلاب علوم دینی تحت حمایت کمیته امداد استان یزد برگزار گردید.

وی هدف از برگزاری این همایش را تقویت باورهای دینی و تعالی فرهنگی و ارزشی دانشجویان، ارتقاء آگاهی های اجتماعی و فرهنگی دانشجویان و طلاب علوم دینی، اهتمام در خصوص جهت گیری های صحیح فکری و ارزشی دانشجویان، آشنایی دانشجویان و فرهیختگان دانشگاهی و حوزوی با منویات مقام معظم رهبری و شناسایی دانشجویان و طلاب نخبه و دارای استعداد برتر برشمرد.

نشاسته گر اظهار داشت: در این همایش دکتر گرامی از اساتید دانشگاه مطالبی پیرامون علم آموزی و سبک زندگی دینی و همچنین راهکارهای ایجاد یک سبک زندگی ایده آل در جامعه بیان نمود.

پخش پیام سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور، سخنرانی دکتر درویشی در خصوص سبک زندگی دینی، ارائه مقالات برتر توسط دانشجویان و تجلیل از نخبگان و دانشجویان برتر از دیگر برنامه های این همایش بود.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا