ابوالقاسم هاشمي – رئيس مركز آموزش فني و حرفه اي آيت الله خامنه اي يزد – در مراسمي توديع و علي آقا افضلي  به عنوان سرپرست جديد اين مركز معارفه شد .

به گزارش روابط عمومي اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان يزد در حكمي كه از سوي مدير كل آموزش فني و حرفه اي استان يزد ابلاغ شد سرپرستي مركز آموزش فني و حرفه اي برادران يزد به علي آقا افضلي واگذار شد .

بنابر اين گزارش حبيب الله كارگر در اين حكم آورده است : احتراما برابر تصميمات اتخاذ شده در جلسه شوراي معاونين و با عنايت به تجارب ارزنده و تعهد كاري و توانمندي جنابعالي به موجب اين ابلاغ به عنوان سرپرست مركز آموزش فني و حرفه اي آيت الله خامنه اي يزد منصوب مي شويد .

لازم به ذكر است : معاون اداري مالي اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان در مراسم توديع و معارفه بر اهميت آموزش هاي مهارتي تأكيد كرد و گفت : جامعه فعلي بيش ار پيش نيازمند آموزش هاي مهارتي و عملي است و همه مي بايست عزم راسخ در جهت ارائه هر چه بهتر آموزش هاي مهارتي داشته باشيم .

رضا نويدي با بيان اينكه مركز آموزش فني و حرفه اي آيت الله خامنه اي از بزرگترين و فعال ترين مراكز آموزش فني و حرفه اي است اظهار كرد : نيمي از جمعيت استان در شهر يزد است و بخش اعظمي از جمعيت آن متقاضي كار و حرفه هستند كه بايد آموزش هاي فني و حرفه اي براي كاربردي كردن مهارت هاي جوانان از طريق مراكز فني و حرفه اي به آنها ارائه شود .

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا