نایب رئیس بانوان فدراسیون تیراندازی با کمان کشور عنوان کرد: امیدواریم در سال ۹۳ با اقداماتی که در بخش  باشگاه داری و تامین اسپانسرها و پرداختن فنی تر و علمی تر به این بخش ها انجام می شود تمایل و استقبال بیشتر بخش خصوصی به تیراندازی با کمان را داشته باشیم.
مریم کاظمی پور در حاشیه برگزاری رقابت های تیراندازی با کمان کشور به  «بافق فردا» گفت: پس از برگزاری لیگ تیراندازی با کمان خارج از سالن در نیم سال نخست ۹۲ براساس تقویم ورزشی فدراسیون برنامه ریزی آغاز لیگ داخل سالن این رشته را انجام و امروز هفته سوم این مسابقات را در شهرستان بافق استان یزد شاهد هستیم.
IMG_10000009670
نایب رئیس بانوان فدارسیون تیراندازی با کمان کشور افزود: با استقبال خوب تیم ها و باشگاه های مختلف  این مسابقات در سطح نسبتا خوبی در حال برگزاری است.
IMG_10009658
وی با اشاره به فعالیت های کمیته همگانی، بیان کرد: امیدواریم در سال ۹۳ با اقداماتی که در بخش  باشگاه داری و تامین اسپانسرها و پرداختن فنی تر و علمی تر به این بخش ها انجام شود تمایل و استقبال بیشتر بخش خصوصی به تیراندازی با کمان را داشته باشیم.
وی با بیان این مطلب که بخش خصوصی بیشتر بدنبال سرمایه گذاری در رشته هاییست که بتواند بهره تبلیغاتی بیشتری را داشته باشد، افزود: با توجه به اینکه تیراندازی با کمان یک رشته نوپا و جای کار بسیاری در بحث قهرمانی و حرفه ای گری تا جایگاه اصلی دارد اگر بتوانیم در زمینه معرفی در چارچوب تفاهم نامه هایی با سازمان ها،  باشگا ها و دیگر نهادهای دست اندرکار حوزه ورزش این رشته را در سطح عامه جامعه ورود دهیم.
کاظمی پور ادامه داد: کسب نتایج حرفه ای و قهرمانی های برون مرزی نیز بطور قطع می تواند به توسعه رشته تیراندازی در بخش خصوصی و اعتماد این بخش به این رشته برای دستیابی به اهداف مدنظر تبلیغاتی موثر باشد.
وی درباره جذب استعدادهای برتر شهرستان ها، عنوان کرد: بهترین کار توجه به توسعه همگانی این رشته و به تبع آن کشف استعدادهای برتر و ایجاد پشتوانه ای خوب برای ورزش حرفه این رشته و تیم ملی است.
نایب رئیس بانوان فدراسیون تیراندازی با کمان کشور درباره وضعیت تیراندازی با کمان ایران در آسیا، گفت: توانستیم با کسب ۵ کرسی در انتخابات فدراسیون جهانی در آسیا حضور قدرتمندی را داشته باشیم و در بخش ورزشی نیز در مسابقات چین تایپه مدال ها و نتایج خوبی داشتیم.
کاظمی پور با اشاره به تشکیل ستاد برنامه ریزی مسابقات و برنامه های  ۲ ماهه گذشته، عنوان کرد: امیدواریم با این پشتوانه و مدال های رنگارنگی که داریم  بتوانیم در آسیا به سکوهای خوب و نخست دست پیدا کنیم.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا