مدير گروه روانشناسي دانشگاه علم و هنر از سخنراني استاد علوم اعصاب و روانشناختي دانشگاه ادينبورگ و استاد پژوهش مركز تحقيقات مغز و شناخت دانشگاه كمبريج در اين دانشگاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه علم وهنر ،دكتر "محسن سعيدمنش"  تصريح كرد: دكتر "توماس هيرونيوموس بك" از ساعت 8:30 تا 10:00 روز دوشنبه 12 اسفندماه جاري در سالن آمفي‌تئاتر دانشگاه علم و هنر در مورد تازه‌هاي پژوهشي روان‌شناسي دنيا براي دانشجويان و علاقمندان به اين رشته سخنراني خواهد كرد.

وي هدف از اين برنامه را ارتقاء كيفي آموزش براي دانشجويان و ارائه سرنخ‌هاي پژوهشي اين استاد دانشگاه به دانشجويان اين رشته خواند.

سعيدمنش خاطرنشان كرد: علاوه بر اين سعي خواهد شد تا از تجربيات اين استاد دانشگاه‌هاي معتبر دنيا در بهبود كيفيت آموزش در دانشگاه بهره گرفته شود.

اين دكتري تخصصي علوم اعصاب شناختي در پايان نيز اظهار كرد: با توجه به مشكلات فراوان روحي و رواني در جامعه امروزي و عصر تكنولوژي، موضوع علوم روان‌شناسي و رشته‌هاي مرتبط با آن از اهميت و توجه خاصي برخوردار است و خوشبختانه با راه‌اندازي اين رشته تحصيلي در دانشگاه علم و هنر از ابتداي سال تحصيلي امسال شاهد استقبال خوبي از سوي علاقمندان اين حوزه هستيم.

 

 

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا