مدیر کل آموزش و پرورش : همراهی نیروهای دلسوز و بالنده ، کاستی های موجود در آموزش و پرورش را جبران می کند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد ، همایش یکروزه مدیران هنرستان های فنی و حرفه ای و کار و دانش شهر یزد ، در پژوهشکده تعلیم و تربیت برگزار شد .

مدیر کل آموزش و پرورش در این همایش ، بهره مندی از مدیران شایسته و ضرورت حمایت و همراهی از نیروی انسانی آموزش و پرورش را یادآور شد و افزود : هر چند که ما با کاستی هایی روبرو هستیم ولی با همراهی و استفاده از توانمندی نیروهای دلسوز و بالنده به ویژه مدیران مدارس می توان کاستی های موجود در آموزش و پرورش را جبران کرد .

" احمد شیرزاد " به جایگاه کار و دانش و فنی و حرفه ای در سند تحول بنیادین اشاره کرد و گفت : تأمین ابزار و امکانات مورد نیاز در بخش فنی و حرفه ای و کار و دانش از اولویت های آموزش و پرورش است .

وی بهره مندی از خرید خدمات آموزشی را یکی از راهکارهای تأمین کسری نیازهای موجود در هنرستان ها دانست و افزود : برای رفع کمبود نیروی انسانی باید از همه پتانسیل های قانونی استفاده کرد.

در ادامه ی این مراسم که جمعی از مدیران پیشکسوت هنرستان های استان نیز حضور داشتند ، 6 تن از نمایندگان کارگروه های مدیران به ارائه گزارش و نتایج مباحث کارگروه خود پرداختند و دو تن از پیشکسوتان این عرصه ، تجربیات خود را به مدیران ارائه کردند .

 

***

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا