به گزارش ايسنا - منطقه يزد، حجت الاسلام صدوقي در ديدار با مديران جهاد كشاورزي استان كه به مناسبت هفته جهادكشاورزي صورت گرفت، با بيان اين كه وزراي ديگر نيز همانند وزير جهاد كشاورزي بايد در جهت تعيين تكليف مديران اقدام كنند، اظهار داشت: نقش اول وزارتخانه كشاورزي در تامين هواي سالم براي نفس و گسترش آن است تا منافع زودگذر ما باعث جفاي در حق آيندگان نشود.

وي افزود: نقش كشاورزي و فضاي سبز در زندگي انسان منحصر به فرد است و دنياي علم و فناوري امروز بايد توجه به نياز سنجي آينده و تعامل، همفكري و تعامل بين دستگاه در جهت ايجاد فضاي جديد و حفظ آن كوشا باشيم.

نماينده مردم ولي فقيه در استان يزد ادامه داد: در استان پيشرفت‌هاي خوبي به خصوص در استفاده بهينه از آب برداشته شده كه نمونه بارز آن كشت گلخانه‌اي است.

صدوقي با بيان اينكه واگذاري امور به مردم بايد از شعار خارج و عملي شود تاكيد كرد: بايد اصل كار به مردم واگذار و بر آن نظارت مناسب و خوبي شود.

در ادامه اين مراسم نماينده ولي فقيه در سازمان جهاد كشاورزي استان يزد گفت: قدم‌هاي مثبت و بلندي در جهاد كشاورزي برداشته شده و در آينده قدمهاي بلندتري بايد برداشته شود. 

 حجت الاسلام شيخ علي دشتي  اظهار داشت: براي خودكفايي در ساير اقلام مرود نياز تصميم و عزم جدي تر به خصوص در شرايط جديد وجود دارد.

وي بااشاره به ويژگي‌هاي جهاد كشاورزي و عنايت به رهبري به آن تاكيد كرد: وزارت جهاد كشاورزي مستقيما با مردم و سفره آنان سرو كار دارد.

حجت الاسلام دشتي ادامه داد: در ارتباط با كشتارگاه‌ها و ذبح شرعي نظارت مستمر و دائمي مورد نياز است كه در حال حاضر نيرويي در آنجا مستقر و بر آن نظارت دارد كهبا توجه به اهميت آن بايد ساز و كارهاي آن به صورت جدي ديده شود.  

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا