استاندار يزد در بازديد از مجموعه فولاد آلياژي :
خصوصي سازي از سياست هاي اصلي نظام و دولت محسوب مي شود .



يزدفردا "استاندار يزد از مجموعه عظيم صنعتي فولاد الياژي بازديد كرد .

محمدرضا فلاح زاده دراين بازديد با قدرداني از همه كساني كه براي ارتقاء و توسعه صنعت فولاد در يزد تلاش مي كنند؛ گفت : از آنجا كه نگاه دولت به صنعت ، توسعه اي است لذا موارد مربوط به توسعه صنايع خصوصاَ صنعت فولاد كه در جهت اشتغال زايي و افزايش درآمد عمومي گام بر مي دارد را با جديت مورد توجه قرار مي دهيم .

وي خصوصي سازي را از سياست هاي اصلي نظام و دولت برشمرد و با اشاره به اصل 44 قانون اساسي ادامه داد : از مصاديق خصوصي سازي در اصل 44 خصوصي سازي صنايع مي باشد و درصورتي كه اين مساله به درستي انجام پذيرد حركتي به نفع مردم و درجهت گسترش عدالت اجتماعي به شمار مي آيد .

فلاح زاده با اشاره به سوء استفاده كنندگان از تسهيلات دولتي كه به منظور اشتغال زايي و كارآفريني هزينه مي شود افزود : با افرادي كه با سوء استفاده از تسهيلات دولتي بخش هاي وسيعي از اطراف شهرها را به بهانه ايجاد صنعت تصرف مي كنند و سپس بدون انجام اقدامي بر روي اين زمين ها آنها را به قيمت گزاف به فروش مي رسانند به شدت برخورد و حقوق ملت از آنها باز پسگيري خواهد شد .



استاندار يزد در پايان با حمايت از طرح گسترش فولاد يد به منظور حل پاره اي از مشكلات اين بخش از صنعت قول مساعد داد. شايان ذكر است شركت فولاد آلياژي يزد با هدف توليد 650000 تن شمش فولادي و با سرمايه گذاري بالغ بر 1640 ميليارد ريال راه اندازي گرديده است . با راه اندازي اين مجموعه به صورت مستقيم 325 و غير مستقيم 2275 نفر مشغول به كار شده اند .

يزدفردا

خبر فوق را به زبان مورد نظر ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا