یزدفردا: پیشنهاد تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان تا سال ۲۰۱۸ مورد تایید اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال قرار گرفت.

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، نشست هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با حضور علی کفاشیان، مهدی محمدنبی، سیدمحمدهادی آیت‌اللهی، مهدی تاج، غلامرضا بهروان، فریدون اصفهانیان، حیدر بهاروند و امیرحسین حسینی امروز (شنبه) در دفتر رئیس فدراسیون برگزار شد. در ابتدای نشست دبیرکل فدراسیون فوتبال دستور جلسه را اعلام کرد و پس از بحث و بررسی مصوبات زیر به تصویب رسید.

1- کلیات آیین‌نامه کمیته اخلاق به تصویب رسید و مقرر شد که کمیته حقوقی و تدوین مقرارت، نسبت به تدوین مقررات اجرایی این کمیته اقدامات آتی را به عمل آورد.

2- کلیات سند توسعه فوتبال پیشنهادی از کمیته مطالعات راهبردی به تصویب رسید و مقررات اجرایی آن باید از سوی کمیته ذیربط تدوین شود.

3- دکتر مهدی قدمی، دکتر اکبر ایمانی‌پور، دکتر حسین اکبری یزدی و دکتر محمود حبیبی به عنوان اعضای کمیته حقوق و تدوین مقررات تعیین و هوشنگ نصیرزاده به عنوان رئیس این کمیته منصوب شد.

4- تعرفه عضوگیری مطابق با سال 1392 تعیین شد و در سال آتی (1393) نیز این تعرفه تغییر نخواهد کرد.

5- اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ضمن تشکر از سازمان لیگ برتر به دلیل برگزاری منظم و همچنین برگزاری مراسم افتتاحیه در خور شان فوتبال ایران در جام حذفی کشور - رقابت‌های جام آزادسازی خرمشهر - از سازمان لیگ برتر خواستند با توجه به برنامه‌های فدراسیون در مسابقات ملی و بین‌المللی تقویم 94-93 را در جلسات آتی هیئت رئیسه ارائه کند.

6- پیشنهاد تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان تا سال 2018 مورد تایید اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال قرار گرفت.

7- در خصوص سرمربی تیم فوتبال المپیک نیز مقرر شد کمیته فنی و توسعه تصمیم‌گیری کرده و پیشنهادات خود را به رئیس فدراسیون فوتبال ارائه کند.

8- کلیات پیشنهاد برگزاری فستیوال‌های استانی و کشوری در رده‌های سنی زیر 10، 11 و 12 سال کشور که از سوی آکادمی ملی فوتبال ارائه شده بود، به تایید رسید و مقرر شد تا آکادمی ملی فوتبال جزئیات و منابع مالی مورد نیاز این طرح را به هیئت رئیسه ارائه دهد.

9- ضمن تشکر از سازمان لیگ کشور در خصوص فعالیت‌های مستمری که در خصوص صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها انجام داده است، مقرر شد هر 3 ماه یک بار گزارش روند کار را به دبیرکل فدراسیون فوتبال جهت انعکاس به هیئت رئیسه ارسال کنند.

10- پیشنهادات کمیته بازاریابی نیز در جلسه هیئت رئیسه مطرح و مقرر شد تا در خصوص جذب حامی مالی تیم‌های ملی اقدامات لازم به عمل آید.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا