مشاور استاندار یزد در مور ورزش گفت: دولت تدبیر و امید نگاه خاص به ورزش در رشته های مختلف دارد که با همکاری بخش خصوصی و مسئولان به تعالی خواهد رسید .
[دولت تدبیر و امید به ورزش نگاه خاص دارد]

محمد رضا علمدار یزدی ˈ در دیدار از هیات فوتبال استان و در جمع مسئولان این هیات و باشگاه گلساپوش یزد افزود: توجه به ورزش و امور جوانان از مسائل مهم جامعه قلمداد می شود .

وی خاطر نشان کرد: برای اینکه جامعه سالم و پویا و به دور از آسیب های مختلف اجتماعی و ناهنجاری ها داشته باشیم به ورزش جوانان باید یک نگاه ویژه داشت .

مشاور استاندار یزد در امور ورزش اظهار داشت: یزد در تمامی رشته ها دارای توانایی و ظرفیت های بسیار خوبی است که با همکاری صعنت و صاحبان صنایع و حمایت های مسئولان روز به روز به جایگاه واقعی خود می رسد .

علمدار گفت: شخص استاندار همواره به لزوم رسیدگی به مسائل ورزشی جوانان عنایت و نظر بسیار مساعد دارند که امیدواریم با همکاری همه دلسوزان و با برنامه ریزی دقیق بتوانیم اهداف نظام و دولت را در این امر مهم محقق کنیم .

در این جلسه نایب رییس هیات فوتبال استان در سخنانی به آخرین وضعیت این رشته در یزد اشاره و خواستار همکاری مسئولان و دولتمردانو فرهنگ سازی فوتبال شد .

همچنین مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی گلساپوش یزد به موفقیت های این باشگاه در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور و لزوم حمایت مادی و معنوی مسئولان تاکید کرد .

در این جلسه مقرر شد تا مشاور استاندار در امور ورزش نسبت به انتقال خواسته ها و نظرات مسئولان فوتبال یزد به استاندار اقدام نماید .

عکاس یزدفردا:رضا زارع

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا