ابرکوه خبرنگار یزد فردا مهدی کارگر "امام جمعه ابرکوه گفت : تلاش برای ایجاد تولید واشتغال آن هم درمناطق محروم مثل ابرکوه بزرگترین حماسه اقتصادی و لبیک به منویات مقام معظم رهبری است .

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم حسینی اعضای شورای اداری از شرکت عظیم صنایع آهن و فولاد سرمد ابرکوه که در دست ساخت است بازدید کردند و در اجتماع مسئولان و کارگران و صاحبان شرکت اظهار داشت : این پروژه بزرگ ، حیات بخش جریان اقتصادی برای رشد و توسعه شهرستان ابرکوه بسیار تاثیر گذار است .
وی با تشکر از مسئولان ودست اندرکاران این کارخانه عظیم اظهار داشت : این واحد تولیدی دربخش اشتغال وخدمات ویژه ، برای کشور یکی از برکات اقتصادی خواهد بود.

حسینی تلاش مسئولان این شرکت را در دل کویر ابرکوه ستود و افزود: این واحد تولیدی با پیشرفت خوبی که دارد بزودی به بهره برداری برسد.

در این بازدید مدیرعامل شرکت صنایع آهن وفولاد سرمد ابرکوه گفت: برای این پروژه 150هکتارمساحت زمین اختصاص داده شده است و 9 هزارمترمکعب بتن ریزی شده است و حدود 4 هزار تن اسکلت فلزی اجرا شده است .

عباس سمندریان بابیان اینکه 95درصد تجهیزات این واحد تولیدی ازخارج رسیده است اظهار داشت : این واحد تولیدی با 24 میلیون یورو  و 150میلیارد تومان هزینه ریالی سرمایه گذاری ، با 70درصد پیشرفت فیزیکی در دست ساخت است .

وی اظهار امیدواری کرد: این پروژه عظیم در اوائل 93 به بهره برداری برسد و بتواند سالانه 450 هزارتن میلگرد تولید کند و زمینه اشتغال200نفر را فراهم نماید .

این مسئول تصریح کرد: خوراک نورد ابرکوه توسط کارخانه فولاد به ظرفیت 600هزارتن شمش درآینده که در همین مجموعه ساخته خواهد شد تامین شود.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا