سرمربي شهيد قندي يزد: استقلال اهواز در دست ما بود. هدف قندي تنها باقي ماندن در ليگ برتر است
سرمربي شهيد قندي يزد پس از كسب تساوي 2 به 2 مقابل تيم ده نفره استقلال اهواز ادعا كرد: تيم استقلال اهواز در دست تيمش بوده است.

به گزارش سرويس ورزشي ايسنا - منطقه يزد، يورگن گده ضمن اعلام چنين ادعايي افزود: متاسفانه خيلي زود با خوردن دو گل از بازي عقب افتاديم، ولي با به ثمر رساندن دو گل كه حق تيم قندي بود مجدداً به بازي برگشتيم و با تمام ريسكي كه بازي رو به جلو داشت آنرا در دستور كار تيم قرار داديم.

وي گفت: بعد از عقب افتادن دو گل از تيم حريف بازي را تهاجمي‌تر كرديم و تيم استقلال اهواز را نيز در دست گرفتيم. البته بازي كردن با تيم ده نفره هميشه سخت است چرا كه هر كدام از بازيكنان بيش از پيش براي حفظ تيم خود تلاش خواهند كرد.

گده اظهار داشت: هدف نهايي شهيد قندي سقوط نكردن از ليگ در آخر فصل است و تنها فكر ما رسيدن به اين هدف است و چيز‌هاي ديگر مهم نيست.

سرمربي آلماني قندي در خصوص ميزان رضايتش از بازيكنان جديد تميش گفت: تنها حميدرضا ابراهيمي براي تيم بازي كرده و بازيكن خوبي است كه براي قندي مناسب مي‌باشد و هنوز بازي‌هاي بهتري را خواهيم داشت كه آنها مي‌توانند در اين بازي‌ها خود را نشان دهند.

گفتني است، هر چند قرار بود گده در آستانه سال جديد ميلادي به كشور خود سفر كند، ولي به گفته وي تغييرات و اتفاقات اخير قندي باعث شده است كه وي خانواده‌اش را در سال نو ميلادي به ديدن ايران و شهر يزد دعوت كند.


هدف قندي تنها باقي ماندن در ليگ برتر است

يزدفردا                                                                                                                                                                                               يزدفوتبال
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا