خط توليد بردهاي الكترونيك چند لايه، نخ فيلامنتي، بلوم و مقاطع فولاد آلياژي و كاشي، 4 طرح توليدي و توسعه اي بود كه در نهمين روز از دهه مبارك فجر با حضور استاندار يزد، معاون برنامه ريزي و فناوري وزير صنعت، معدن وتجارت، نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، معاون برنامه ريزي استاندار و جمعي از مسئولان استاني افتتاح و به بهره برداري رسيد.

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، مسئولان ابتدا با حضور در شركت جهان الكترونيك، طرح توسعه خط توليد بردهاي الكترونيك چند لايه را با سرمايه گذاري 40 ميليارد ريال و ظرفيت توليد 36 هزار متر مربع برد الكترونيكي در سال افتتاح كردند.
اين طرح با 25 ميليارد ريال تسهيلات از بانك صنعت و معدن راه اندازي شد و موجب اشتغال 80 نفر از شهروندان يزدي گرديده است.
استاندار ، معاون وزیر و نماینده مردم یزد و اشكذر در مجلس همچنين با حضور در شركت قيام نخ، طرح توسعه اي توليد نخ فيلامنتي را با سرمايه گذاري 215 هزار و 829 ميليون ريال و ظرفيت توليد بيش از 35 هزار تن نخ در سال افتتاح كردند. اين طرح با دريافت 6 ميليون يورو تسهيلات ارزي از صندوق توسعه ملي موجب اشتغال 118 نفر گرديده است.
طرح توسعه پروژه كوثر فولاد آلياژي ايران با ظرفيت توليد 500 هزار تن شمش بلوم و مقاطع فولاد آلياژي در سال و اشتغال 338 نفر، با سرمايه گذاري 2هزار و 225 ميليارد ريال و افتتاح و بهره برداري خط توليد كاشي كوروش ميبد با ظرفيت توليد 40 هزار تن در سال و اشتغال 150 نفر با سرمايه گذاري 409 هزار 581 ميليون ريال دو پروژه ديگري بود كه در اين برنامه افتتاح و مورد بهره برداري قرار گرفت.
در ادامه شركت تعاوني توليدي روغن احمد اردكان با اعتبار 12 هزار و 34 ميليون ريال و ايجاد فرصت شغلي 4 نفر به عنوان اولين كارخانه روغن نباتي استان يزد با توليد انواع دانه هاي روغني به بهره برداري رسيد.
در اين سفر يكروزه همچنين از مجتمع توليدي چيني رز اردكان نيز بازديد شد.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا