ملی‌پوش سابق ایران معتقد است، تیم پیشگامان کویر یزد که برای اولین بار در تورهای آسیایی شرکت می‌کند در آخر فصل می‌تواند جزو سه تیم اول قرار بگیرد. 

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان،امیر زرگری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، درباره حضور خود در تیم پیشگامان کویر یزد و شرکت این تیم در تورهای آسیایی اظهار کرد: فصل گذشته در تیمRTS تایوان بودم اما برای فصل جدید ترجیح دادم در یک تیم ایرانی رکاب بزنم چرا که یک ماه و نیم ما را در اردو نگه می‌داشتند که خیلی خسته‌کننده بود. بنابراین با وجود اصرار آن‌ها من، رحیم امامی و رامین مهربانی آذر و وحید غفاری نرفتیم. چون امتیازاتی که از ماه اکتبر سال 2013 کسب کردیم جزو رنکینگ 2014 محسوب می‌شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر پیشگامان با امتیازات ما در رده هفتم قرارداد که برای این موقع از فصل خوب است و تا آخر فصل فکر می‌کنم جزو سه تیم اول در تورهای آسیایی باشد. اولین حضور این تیم در تورهای آسیایی نیز احتمالا تور فیلیپین که اول اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، باشد.

زرگری با اشاره به شرکت دو تیم پتروشیمی و شهرداری تبریز در تورهای آسیایی بیان کرد: تیم شهرداری تبریز که روی کاغذ نفری ندارد و طبق شناختی که در چند سال اخیر دارم، بعید می‌دانم بتواند کاری کند. در پتروشیمی تبریز نیز نفرات تاثیرگذار آن پورسیدی، سهرابی و قادر میزبانی و امیر کلاهدوز هستند که می‌توانند نتیجه خوبی کسب کنند. در تیم پیشگامان نیز علاوه بر من، سیدمعزالدین و سید مصطفی سیدرضایی،حمید بیک،ناصر رضاوی، رحیم امامی و رامین مهرابی‌آذر، آروین گودرزی، محمد رجبلو  حضور دارند و با توجه به دیدگاهی که مدیریت باشگاه به دوچرخه‌سواری دارد و برنامه‌ریزی که کرده‌اند، این تیم یکی دو سال آینده بهتر خواهد شد.

رکابزن تیم پیشگامان همچنین گفت: شرکت رکابزنان در تورهای آسیایی امتیاز خوبی برای تیم‌ ملی محسوب می‌شود. فکر می‌کنم اگر برنامه‌ریزی تیم ملی طوری باشد که رکابزنان در قالب تیم‌های خود در مسابقات شرکت کنند و مابین آن نیز مسابقات داخلی برگزار شود بازدهی بیشتری خواهد داشت تا این که رکابزنان در اردو باشند و بعد از 7 - 8 روز حاشیه‌ها شروع شود و روحیه رکابزنان از بین برود.

زرگری در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کنید برای مسابقات قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی به تیم ملی دعوت شوید یا خیر؟ گفت: اگر من را خواستند لباس تیم ملی را می‌پوشم،‌نخواستند نمی‌پوشم. فدراسیون اگر تصمیم بگیرد که نفرات خوب داشته باشد یا نه باید به نتیجه افراد نگاه کند.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا