رئیس مرکزآموزش فنی وحرفه ای شهرستان اردکان، اوّلین نمایشگاه تخصصی فعالیّتها، توانمندیها و دستاوردهای مراکز آموزش فنی و حرفه ای امام علی(ع) و الزهرا(س) شهرستان اردکان،همزمان با ایام ا... دهۀ فجر انقلاب اسلامی ، افتتاح گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد،نادرمتألهی از افتتاح این نمایشگاه که  همزمان با ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران  و با حضور حجه الاسلام والمسلمین حسینی ، امام جمعه محترم شهرستان،حلوایی ، معاون محترم فرماندار و جمعی از روسای ادارات و نهادهای دولتی شهرستان اردکان خبرداد وگفت:دراین مراسم حجه الاسلام حسینی ،امام جمعه شهرستان اردکان ، ضمن تشکر از برگزارکنندگان این نمایشگاه،اظهار امیدواری کردند که این فعالیتها منجر به تولید اشتغال برای جوانان جویای کارِ این شهرستان گردد.

متألهی گفت:در این نمایشگاه نمونه ای از آثار کارآموزان آموزش دیده در مراکز ثابت،سیار،روستاها و آموزشگاههای آزاد این شهرستان در معرض دید عموم قرار گرفته و زمینه های مهارت آموزی  مرکزآموزش فنی و حرفه ای اردکان نیز در قالب پوستر برای بازدیدکنندگان نمایش داده شده است.

رئیس مرکزآموزش فنی وحرفه ای شهرستان اردکان افزود:ارائه کتب تخصصی آموزش فنی و حرفه ای و نمونه ای از امکانات موجود در کارگاههای مرکز، از دیگر قسمتهای این نمایشگاه می باشد و از علاقمندان و بازدید کنندگان این نمایشگاه، در صورت تمایل به شرکت در دوره های آموزش فنی و حرفه ای،ثبت نام به عمل می آید.

وی ابرازکرد: برای ثبت نام دوره های مربوط به آموزشگاههای آزاد شهرستان بین 10 تا 25% تخفیف نیز به مناسبت ایام ا... دهه فجر  در نظر گرفته شده است.

رئیس مرکزآموزش فنی وحرفه ای شهرستان اردکان گفت:این نمایشگاه 12  الی 21 بهمن ماه  ، در خیابان آیت ا... خامنه ای- نگارخانه شفق و از ساعت 9 الی 12 صبح و 17 الی 21 شب، پذیرای علاقمندان می باشد.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا