محمد علی ذبحی ندوشن "خبرنگاریزدفردا:گلزار شهدا ندوشن وضعیت نا مطلوبی دارد و مردم منطقه و خانواده شهدا هم رضایت مناسبی از وضعیت پیش امده ندارند و از مسئولین زیربط تقاضا می شود که اقدامات لازم را در شان و مقام جایگاه شهیدان انجام دهند

شهید به عنوان عنصر روح‌بخش به حرکت‌های انقلابی همواره در کشور ما که خاستگاه اسلام مبارز شناخته می‌شود، از جایگاه خاصی برخوردار بوده و گلزارهای شهدا نقش جغرافیایی تسری عقاید انقلابی را بازی می‌کنند.

در شرایطی که این مسئله لزوم حفظ و مرمت گلزارها را گوشزد می‌کند، وضعیت گلزار شهدای شهرندوشن چندان مطلوب به نظر نمی‌رسد که البته گفته‌های مردم و برخی خانواده‌های شهدا نیز مؤید همین موضوع است.
یکی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ضمن تأکید بر نقش برجسته شهدا در شکل‌گیری عقاید مردم ایران به خبرنگار ندای ندوشن می‌گوید: برای زنده ماندن یاد و خاطره شهدا در اذهان مردم باید هرچه سریع‌تر مشکلات گلزار شهدای ندوشن برطرف شود.

وی با بیان اینکه گلزارهای روستایی نیز در حال حاضر در محرومیت به سر می‌برند،

با توجه به حرف های گفته شده ، مردم منطقه و خانواده شهدا هم رضایت مناسبی از وضعیت پیش امده ندارند و از مسئولین زیربط تقاضا می شود که اقدامات لازم را در شان و مقام جایگاه شهیدان انجام دهند که رهبر معظم انقلاب در مورد شهدا فرمودند : شهدا امامزادگان عشقند که مزارشان زیارتگاه اهل یقین است.

  

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا