نماینده مردم اردکان در پیامی به مناسبت درگذشت طبیب حکیم دکتر جواد حائریان،وی را انسانی متعهد و متدین دانست که خود را وقف خدمت به مردم کرد و اظهار امیدواری کرد تواضع،ادب و اخلاق آن پزشک شهیر اردکانی، در دورانی که فضیلت ها در جامعه رنگ باخته است،بتواند هدایت گر نسل جوان باشد.متن این پیام بدین شرح است:

از شمار دو چشم ،یک تن کم

وز شمار خرد، هزاران بیش

درگذشت طبیب حکیم و پزشک والا مقام دکتر جواد حائریان عزیز، موجب تاسف و تاثر فراوان گردید. دکتر، انسانی متعهد و متدین بود که درد مُلک و ملت داشت و به موطن خویش اردکان پرافتخار، عشق می ورزید.

او که خود را وقف خدمت به مردم کرده بود، نه تنها دردهای جسمانی آنها را التیام می بخشید، بلکه با منش و سلوک و رفتار و کلامش، مرهمی بر روح مضطرب و روان دردمندشان بود.

تواضع و ادب و اخلاقش خصوصا در دورانی که فضیلت ها در جامعه رنگ باخته است، درس آموز و انشاا... هدایت گر نسل جوانی خواهد بود که با سلاح علم و عمل و اخلاق، می خواهند اردکان عزیز ، راه تعالی و ترقی را به سرعت بپیماید.

این مصیبت را به مردم شریف اردکان، تمامی بستگان و خصوصا فرزندان دانشمند و ارجمندش که هرکدام خود، نمادی از فضیلت ها و بزرگواری های آن مرحوم هستند تسلیت عرض می نمایم.

بی شک، روح آن فقید سعید، فی اعلا علیین، در جوار حضرت حق متنعم خواهد بود.

محمدرضا تابش

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی

3/بهمن ماه/1392

 

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا